کد خبر: ۹۷۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

دود سفید یا دود سیاه؛ کدامیک از جلسه اردوگاه اصلاح طلبان فارس خارج خواهدشد

شورای هماهنگی اصلاحات فارس به صورت نوبه ای هر سه ماه یکبار با برگزاری انتخابات داخلی یک نفر را جهت ریاست دوره ای انتخاب می نماید؛ اکنون باید دید اختلافات و تلاش افراطیون برای مصادره کامل جبهه اصلاحات در انتخابات آتی چه نتیجه ای خواهد داشت ؟
به گزارش شیرازه شورای هماهنگی اصلاحات فارس  به صورت نوبه ای هر سه ماه یکبار با برگزاری انتخابات داخلی، یک نفر را جهت ریاست دوره ای انتخاب می نماید.

 به زودی انتخابات فصلی باحضور اعضای شورای هماهنگی برگزار خواهد شد و این بار بهمن حاجات نیا جای خود را به شخص دیگری خواهد داد.

 این در حالی است که در پی اختلافات فراوان اصلاح طلبان فارس، برخی افراطیون این طیف به خصوص افراد وابسته به حزب منحله مشارکت؛ از هیچ تلاشی برای در دست گرفتن اختیار جبهه اصلاحات دریغ نمی کنند و در این مسیر افراطیون با حمایت برخی افراد وابسته به جریان فتنه در روزهای اخیر، کمیته انتخابات این جبهه را در حیرت و تعجب اصلاح طلبان به دست گرفته اند.

اکنون باید دید اختلافات و تلاش افراطیون برای مصادره کامل جبهه اصلاحات در انتخابات آتی چه نتیجه ای خواهد داشت ؟

خاطر نشان می گردد شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی منتصب به اصلاح طلبان، اذعان می کنند این انتخابات از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و نوعی وزن کشی مدعیان اصلاح طلبی محسوب می گردد و در صورت موفقیت افراطیون؛ ریزش قابل توجهی در درون جبهه اصلاحات رخ خواهد داد.

یک کارشناس آگاه به مسائل سیاسی استان می گوید: با توجه به اینکه تشکیلات انتخاباتی  اصلاح طلبان باید به زودی فعالیتهای مقدماتی  خود را آغاز نماید  افراطیون همچنان اصرار دارند عنان این جبهه را در اختیار گیرند .

وی گفت :احتمالا این جلسه به زودی رییس دوره ای را انتخاب خواهد کرد اگرچه پیش بینی میشود به دلیل اختلافات و تکرویهای برخی اعضا بجای دود سفید از اردوگاه اصلاح طلبان دود سیاهی خارج گردد





برچسب ها: اصلاحات ، هماهنگی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
0
چرا از دود سیاه اصول گرایان نمی گویید؟