کد خبر: ۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵

رونمایی از نرم افزار تلفن همراه دانستنی های انتظامی و اجتماعی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم گفت: شهروندان می توانند به صورت رایگان نرم افزار تلفن همراه دانستنی های انتظامی و اجتماعی را دانلود و در گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم مهدی نعمایی معاون اجتماعی پلیس جهرم در گفت و گو با خبرنگار پسین جهرم، با اشاره به رونمایی از نرم افزار تلفن همراه "دانستنی های انتظامی و اجتماعی" درهفته ناجا، گفت : این نرم افزار در 2 نسخه طراحی و در "سایت کافه بازار و ایران اپس" بار گذاری شده و شهروندان می توانند به صورت رایگان این نرم افزار را دانلود و در گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

وی، شناسایی و آشنایی مردم با ماموریت ها، وظایف و قسمت های مختلف نیروی انتظامی را از جمله کارکردهای این نرم افزار عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس جهرم افزود: تشریح چگونگی دریافت خدمات پلیسی، آگاهسازی عمومی با ارائه راهنمایی ها، پیام ها، توصیه ها و هشدارهای انتظامی اجتماعی از دیگر اهداف معاونت اجتماعی ناجا از طراحی و تولید این نرم افزار می باشد.

نعمایی تصریح کرد: در این نرم افزار علاوه بر معرفی خدمات انتظامی، بخش هایی چون خانه و خانواده ،کودک و نوجوان، کلیپ های نمایشی و آموزشی و ... گنجانده شده است و مجموعه به گونه ای تنظیم شده که بتواند برای کاربر به عنوان یک منبع جامع ، کاربردی باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم به عموم کاربران توصیه کرد: این نرم افزار که در اپلیکیشن بازار و ایران اپس بارگذاری شده را به صورت رایگان دانلود کرده و از محتوای آموزشی آن بهره مند شوید.

برچسب ها: نرم افزار ، تلفن ، انتظامی
نظرات بینندگان