کد خبر: ۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵

مروری برچند عملیات مهم آتش نشانی شیراز

آتش سوزی در یک منزل مسکونی ، عملیات امدادی سقوط در چاه و واژگونی خودرو در کمربندی شهرک هویزه از جمله عملیاتهای قابل ذکر درروز گذشته آتش نشانان شیراز بود.

آتش سوزی منزل مسکونی

به گزارش شیرازه، پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهرداری منطقه سه، بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه 9 روانه محل حادثه شدند.تیم اطفایی پس از رسیدن به محل، اطفا اولیه حریق را انجام داده و پس از تخلیه دود و پیدا کانون اصلی حریق در انباری، اقدام به اطفای آتش سوزی کرده و در کمتر از یک ساعت، با تلاش بی وقفه آتش نشانان، حریق مهار شد.

لازم به ذکر است در این آتش سوزی بخش زیادی از لوازم موجود در اتاق در آتش سوخت .علت اصلی حریق اتصال برق اعلام شده است.

سقوط در چاه

پس از اعلام سقوط فردی در چاه 30 متری در ساعت 16:54 دقیقه روز گذشته، در سیاخ دارنگون، آتش نشانان از دو ایستگاه 17 و نیروی کمکی 14 به محل حادثه شتافتند.

آتش نشانان پس ازرسیدن به محل حادثه با توجه به خارج کردن مرد 40 ساله از داخل چاه توسط اهالی محل، عملیات ایمن سازی محل حادثه و اطراف چاه را انجام دادند.

واژگونی خودرو در کمربندی شهرک هویزه

پس از اعلام وقوع یک سانحه رانندگی در کمربندی شهرک هویزه، آتش نشانان از ایستگاه14 از تیم امداد ونجات جاده ای، بدون درنگ خود را به محل رساندند.

پس از حضور مشخص شد، خودرو مذکور پس از انحراف از مسیر، در وسط بولوار منحرف و واژگون شده است.

تیم امدادی عملیات ایمن سازی و تامین جاده را بوسیله نوارهای هشداردهنده و علائم ایمنی انجام داده و پس از پاکسازی سطح آسفالت از روغن و بنزین، محل حادثه تحویل عوامل مربوطه شد.

نظرات بینندگان