کد خبر: ۹۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان مطرح کرد:

برنامه های هفته تربیت بدنی در سپیدان اعلام شد

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان از اجرای برنامه های متعدد فرهنگی ورزشی در سپیدان طی هفته تربیت‌بدنی خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون بیژن احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ماضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: برنامه های این هفته امسال با شعار: ورزش، سلامتی، نشاط و فرهنگ از 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه به اجرا درخواهد آمد.

احمدپورگفت: هفته تربیت‌بدنی از دوشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و آغازگر برنامه‌های این هفته در شهرستان سپیدان تجدید بیعت با آرمان‌ها امام و شهدا و حضور در گلزار شهدای شهرستان و دیدار با امام‌جمعه است.

وی ادامه داد: در این هفته سعی شده با در نظر گرفتن همه اقشار جامعه برنامه‌های مختلفی نظیر نواختن زنگ ورزش دریکی از مدارس شهرستان و اجرای ورزش صبحگاهی با حضور کارمندان ادارات شهرستان انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان بابیان اینکه در این هفته برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی در شهرستان انجام می‌شود، گفت: برگزاری جام‌های مختلف ورزشی بین کارمندان ادارات و ورزشکاران و برگزاری مسابقات ویژه جانبازان و معلولین از دیگر برنامه‌های این هفته در سپیدان است.

وی در ادامه به برگزاری برنامه ورزشی مختص نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام‌شده و آماده برگزاری این مسابقات هستیم.

احمدپور با اشاره به برگزاری همایش ورزش خانواده در هفته تربیت‌بدنی، گفت: درگیر کردن خانواده با ورزش مدنظر است چراکه زندگی مدرن امروزی باعث بسیاری از بیماری‌ها شده که از مهم‌ترین علل آن کم‌تحرکی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران خبر داد و اظهار کرد: گردهمایی هیات های ورزشی و همچنین تقدیر از ورزشکارانی که در عرصه های جهانی، آسیایی و بین المللی مدال کسب کرده اند، با حضور مسئولان شهرستانی برپا می شود.

احمدپوراز برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی دراین هفته وباحضور خانواده های سپیدانی برگزار می شود.

نظرات بینندگان