کد خبر: ۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

اقدامات شجاعانه و سرعت عمل سربازان گمنام امام زمان(عج)در استان فارس امینیت ایران اسلامی را تثبیت کرد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اقدامات شجاعانه و سرعت عمل بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس امنیت ایران اسلامی را همچون گذشته تثبیت کرد.
اقدامات شجاعانه و سرعت عمل سربازان گمنام امام زمان(عج)در استان فارس امینیت ایران اسلامی را تثبیت کردبه گزارش شیرازه، سید کمال پاک فطرت در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا اسلامی شهر شیراز ابراز داشت:  هنگامی که سراسر ایران اسلامی در ماتم تغریت سرور و سالار شهیدان غرق در اندوه بود،دشمن پلید و ددمنش تاب این همه عاشقی را نداشت، بنابراین تلاش کرد تا با اندیشه ای کور که ناشی از شقاوت و خوی حیوانی است دست به جنایتی هولناک زده و ایران اسلامی را در آتش نا امنی فرو برد، اما با هوشیاری و سرعت عمل بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات این توطئه شوم ناکام ماند تا افتخاری دیگر بر کارنامه زرین این بازوان ستبر رهبری رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است دگر بار از تلاش ها و اقدامات شجاعانه و سرعت عمل بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس که با عملیات حساب شده و تاکتیکی رشته مخالفان وحدت اسلامی را پنبه نموده و امنیت ایران اسلامی را همچون گذشته تثبیت کرد تقدیر و تشکر شایسته شود.

  مشکلات عدیده بافت تاریخی فرهنگی شیراز همچنان پابرجاست

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این که  مشکلات عدیده در بافت تاریخی فرهنگی شیراز همچنان پابرجاست، بیان داشت: وجود ناامنی و حضور بی شمار معتادان در کوچه پس کوچه های محلات مختلف بافت تاریخی که در سایه وجود قاچاقچیان و اراذل و اوباش رقم می خورد نمی تواند فرصتی طلائی برای ایجاد گردشگری و احیاء بافت را باعث شود. 
پاک فطرت ادامه داد: اولین گام در تحول بافت تاریخی و احیاء آن همگامی و همراهی کهمه دستگاههای ذیربط و مسئول در این رابطه است و اینکه همه مشکلات عمرانی در بافت تاریخی تنها معطوف به شهرداری نیست بلکه سایر دستگاههای خدمات رسانی باید همگام با شهرداری نسبت به رفع معضلات احساس مسئولیت کنند.


  اجرای طرح ترافیک آرزویی که برآورده نمی شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح ترافیک اشاره و تصریح کرد: بروز مشکلات ترافیکی در طول روز و به ویژه در مرکز شهر،چشم های شهروندان را  برای آغاز طرح ترافیک بوده منتظر گذاشته است که این امر باعث شده اجرای طرح ترافیک به آرزوی تبدیل شده که برآورده نمی شود.
پاک فطرت در پایان با اشاره به هفته تربین بدنی و  ورزش همگانی خاطر نشان کرد: باید نگاه مسئولین ما به ورزش از مشکل حاشیه ای و تفریحی آن خارج و به یک نیاز اجتماعی که به سلامت جامعه مرتبط است تغییر کند.
وی ابراز داشت : متاسفانه آمار 15 درصدی ورزش مردم ، نمی تواندآمار مناسبی برای سلامت جامعه باشد و علت اصلی آن در بی توجهی به ایجاد انگیزه بین مردم به ویژه جوانان است.

 انتهای پیام/
نظرات بینندگان