کد خبر: ۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
مسئول عتبات شهرستان سپیدان مطرح کرد:

اعزام 8 کامیون جهت ارسال موکب احمدابن موسی (ع) به عراق

مسئول عتبات شهرستان سپیدان گفت: 8 کامیون جهت ارسال موکب احمدابن موسی (ع) به عراق توسط مردم ولایتمدار شهرستان سپیدان در نظر گرفته شد .

به گزارش شیرازه   به نقل از مارگون حمزه صدیق مسئول عتبات شهرستان سپیدان در مورد اعزام کامیون به عراق درگفتگو به خبرنگار ما اظهار داشت: کاروان تدارکاتی کمک های مردمی استان فارس به موکب احمد بن موسی علیه السلام صبح امروز بوسیله کامیون داران سپیدانی به سمت کربلای معلی اعزام شد.

موکب  احمد بن موسی علیه السلام در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در مرکز شهر کربلای معلی و در فاصله حدود دو هزار و ۵۰۰ متری حرم های مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) برپا می شود.در این موکب، روزانه به پنج هزار نفر از زائران حسینی خدماتی از جمله اسکان، خدمات درمانی، صبحانه و شام عرضه شود.
ب

ر اساس این گزارش این موکب فارس  روز ششم آذرماه (پنج روز قبل از روز اربعین حسینی) آغاز به کار می کند و تا ۱۶ آذرماه (پنج روز بعد از روز اربعین) نیز فعال خواهد بود. ماموریت اصلی موکب احمد بن موسی(ع) از ظهر روز اربعین (۱۱ آذرماه) آغاز می شود و تا برگشت آخرین نفر از زائران به فعالیت خود ادامه می دهد زیرا از ظهر اربعین به بعد موکب های عراقی جمع آوری می شود و ممکن است زائران ما با مشکل مواجه شوند.

برچسب ها: عتبات ، کاروان ، مسئول ، سپیدان
نظرات بینندگان