کد خبر: ۹۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

بررسی عملکرد شهرستان جهرم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

62 درصد از جمعیت شهرستان جهرم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند .

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم با توجه به اینکه امروز آخرین روز از مهلت 25 روزه شرکت در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن است و از فردا فعالیت ماموران سرشماری آغاز می شود تا با مراجعه حضوری در درب منازل کار سرشماری را انجام دهند آمار و ارقام عملکرد شهرستان جهرم و دیگر شهرستان های استان فارس را بررسی می کنیم .

بر اساس گزارش سامانه اینترنتی سرشماری برآورد تعداد کل خانوار درسطح کشور 35,764,070 و برآورد جمعیت کل کشور 80,170,698 می باشد که تاکنون قریب به  35% از جمعیت کل کشور اینترنتی در سرشماری شرکت کرده اند .

شهرستان جهرم در بین 29 شهرستان استان فارس در جایگاه دوازدهم قرار دارد و انتظار می رود این جایگاه در انتهای فرصت سرشماری اینترنتی ارتقا یابد .

طبق این گزارش تعداد خانوار شهرستان جهرم 73,383 و آمار جمعیتی آن 218,213 نفر برآورد می شود که تاکنون نزدیک به 56% از خانوار ها و 62% از تعداد کل برآورد جمعیتی شهرستان بصورت اینترنتی در این سرشماری شرکت کرده اند .

شهرستان های ارسنجان ، خنج و رستم به ترتیب بشیترین آمار سرشماری اینترنتی را در بین شهرستان های استان فارس داشته اند .

بوانات ، زرین دشت ، فسا ، قیروکارزین ، مهر ، خرامه ، فراشبند ، داراب ، جهرم ، لامرد ، ممسنی ، استهبان ، خرم بید ، گراش ، اقلید ، نی ریز ، سپیدان ، مرودشت ، لارستان ، سروستان ، کازرون ، پاسارگاد ، کوتر ، آباده ، فیروزآباد و شیراز در رتبه های بعدی قرار دارند .

برچسب ها: سرشماری ، مسکن ، جهرم ، اینترنتی
نظرات بینندگان