کد خبر: ۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

برق جدید فارس صدر نشین لیگ دسته دوم کشور شد

نبرد حساس و جذاب امروز لیگ دسته دوم کشور را شیرازیها بردند و به صدر جدول رسیدند.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، نبرد حساس و جذاب امروز لیگ دسته دوم کشور را شیرازیها بردند و به صدر جدول رسیدند.

در تک دیدار امروز هفته هفتم لیگ دسته دو کشور، دو تیم مدعی برق جدید و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف هم رفتند که نارنجی پوشان شیراز با حساب دو بر صفر صدرنشین را در خانه شکست دادند و خود بر صدر تکیه زدند.

در این دیدار شاگردان رضایی بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود مزد برتری خود را گرفتند و به گل رسیدند. امین متوسل زاده در دقیقه 6 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 در ادامه تنها 9 دقیقه زمان لازم بود تا این بار صادق کرمی مدافع پیش تاخته برق جدید گلزنی کند و برتری را به دو گل برساند.

علیرغم اینکه کرمانشاهیها دومین خط حمله خطرناک گروه یک را دارند اما در مقابل بهترین خط دفاعی ره به جایی نبردند و نتوانستند در خانه صدرنشینی را حفظ کنند.

این نتیجه تا پایان باقی ماند تا با توجه به دیدارهای روز گذشته، تیم برق جدید با 14 امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه یک قرار گیرد. آمار فوق العاده برق جدید در دفاع خیره کننده است.

آنها هفت بازی در لیگ انجام داده اند و یک بازی در جام حذفی که تنها یک گل از روی نقطه پنالتی خورده اند، خطوط مستحکم دفاعی تیم همراه با سیو های مسلم حق شناس از نارنجی پوشان شیرازی تیمی مستحکم ساخته که چنانچه پیش بینی می شد رفته رفته به هدف خود نزدیک و نزدیک تر می شوند.

وحید رضایی پس از پیروزی تیمش و صدرنشینی در پایان هفته هفتم به روابط عمومی باشگاه گفت:خدا را شکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم،همان ابتدا سعید خردمند تک به تک شد اما توپ را به بدن دروازه بان کوبید و در برگشت امین متوسل زاده گلزنی کرد.

وی افزود: بازی را خوب اداره کردیم و روی یک ضربه کرنر این بار صادق کرمی گل زد و دو بر صفر پیش افتادیم، موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم که می توانستیم باز هم به گل برسیم، مثل موقعیت تک به تک سعید خردمند و پوریا آریا کیا که به هدر رفتند، نکته مهم بازی این بود که به تیم حریف موقعیتی ندادیم و همانطور که خواستیم بازی را اداره کردیم.

سرمربی برق جدید در ادامه گفت: واقعا باید به بچه ها تبریک گفت، افتخار می کنم که چنین بازیکنانی در تیم هستند، بازیکنان قوی و با تعصب که تا دقیقه 90 می جنگند و برای پیروزی تلاش می کنند، به همگی و کادر مدیریتی باشگاه تبریک می گویم که چنین تیمی را این فصل بسته ایم و واقعا باعث افتخار است.

رضایی در پایان بیان داشت: درست است که هم اکنون به صدر آمدیم اما مهم این است که تداوم داشته باشد، به یاری خدا در بازیهای آینده نیز با تمام وجود بازی خواهیم کرد و باید در نظر گرفت مهم تداوم صدرنشینی است.

طنین پاسارگاد، تیم برق جدید فارس از سال گذشته مسابقات خانگی خود را به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد برگزار می کند و کادر فنی و مدیریت باشگاه شرایط خوب میزبانی شهرستان پاسارگاد را از جمله دلایل موفقیت این تیم در گرفتن امتیازات خانگی می دانند.



برچسب ها: لیگ ، برق ، تیم ، دسته دوم
نظرات بینندگان