کد خبر: ۹۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
مدیر عامل گاز استان تشرح کرد؛

پایان قرارداد طرح گازرسانی مزایجان و 20 روستا تا پایان امسال

مدیر عامل گاز استان فارس گفت: ما گازرسانی شهر مزایجان و 20 روستا را در غالب 420 روز دیده ایم که کمترین زمان برای اجرای چنین طرح عظیمی است.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا، هوشنگ محمدی مدیر عامل گاز استان فارس در جلسه بررسی مشکلات و تسریع در گازرسانی بخش مزایجان بوانات به همراه معاونین خود و با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه فارس در فرمانداری شهرستان بوانات حاضر شدند.

مدیر عامل گاز استان فارس در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی مسئولین اجرایی شهرستان، فرماندار و ائمه جمعه در طرح های گازرسانی شهرستان بوانات، عمراهی و همدلی بیشتر مردم و مسئولین را در اجرای هر چه سریعتر گازرسانی به بخش مزایجان و مجموعه شهر مزایجان 20 روستای این بخش شد.

محمدی ابراز امیدواری کرد که تا دهه فجر امسال قسمت اعظمی از طرح گازرسانی بخش مزایجان افتتاح و به بهره برداری برسد.وی افزود: برای اجرای گاز بخش مزایجان ما توانستیم در همین مدت اجرای طرح مرکز تغذیه ایستگاه بوانات را از ظرفیت 20 هزار متر مکعب به 50 هزار متر مکعب افزایش دهیم تا جوابگوی رشد جمعیت و این بخش باشد.

هوشنگ محمدی مدت قرارداد پیمانکار در طرح گازرسانی به بخش مزایجان را کمترین زمان ممکن برشمرد و تصریح کرد: قرارداد پیمانکار طرح گازرسانی شهر و 20 روستای مزایجان را با 420 روز کاری بسته ایم که با توجه به بعد و حجم کار و مسافت 90 کیلومتر شبکه کمترین زمان می باشد و با احتساب کار برای هر روستا 20 روز کاری می شود 400 روز بدون شهر مزایجان اما ما گفته ایم کل شهر و 20 روستای بخش مزایجان در 420 روز انجام شود و امیدداریم که تا پایان امسال که مهلت قانونی قرارداد هست پیمانکار بتواند حتی زودتر هم این طرح را تمام کند و به بهره برداری برساند.

مدیر عامل گاز استان فارس حمایت و پشتیبانی استاندار و معاونین از مدیران کل و دستگاههای اجرایی را مایه دلگرمی دانست و اظهار داشت: من و همکاران خودم که اکثرا با تجربه هستند و برخی نیز در مرخصی بازنشستگی هستند را با تفکر خدمت به مردم برای قرب الهی نگه داشته ام و همه با هم  و یکدل کارها را پیش می بریم.

لازم به ذکر است که کلنگ فاز اول گازرسانی به شهر مزایجان و مجموعه 20 روستا در سال 93  توسط استاندار وقت دکتر احمدی زمین خورد و فاز دوم آن نیز در سال 94 توسط معاون استاندار زده شد و تحویل پیمانکار گردید.


نظرات بینندگان