کد خبر: ۹۹۰۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

راه فراری نیست /خودتان جوابگوی قشر زحمت کش فرهنگیان استان فارس باشید

8هزار میلیارد پول زحمت کش ترین قشر جامعه را با تبانی و لابی گری بر می دارند آن وقت هم به راحتی همه چیز تمام می کنند.
راه فراری نیست خودتان جوابگوی قشر زحمت کش فرهنگیان باشیدبه گزارش شیرازه، در پی سنگین ترین اختلاس در انقلاب اسلامی ایران  از سمت دولت یازدهم ،زمانی که همه چیز برملا می شود ناگهان برای برون رفت از فشارهای قضایی ،اجتماعی و رسانه های انقلابی دولت بحرانی دیگر را به وجود می آورد تا در دود و غبار بحران جدید صحنه را برهم بزنند و مقصر اصلی این ماجرا را که وزیر آموش و پرورش سابق بوده از آب گل آلود فراری دهند.
در برخورد دولت با فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان شاهد برخوردهای ضد و نقیض بودیم. آقای روحانی با برکناری فانی دست پیش گرفت تا پس نیافتد که اصلا فضای مناسبی برای برکناری آقای فانی نبود. چرا که مجلس می‌خواست با استیضاح وزیر گزینه‌های تاریک دیگری را روشن کند.
دولت باید به صورت فعال نقش مطالبه‌گری را ایفا می‌کرد نه اینکه به بازی بپردازد. برکناری وزیر ، اختلاس صورت گرفته در صندوق فرهنگیان را از ذهن معلمان زحمتکش کشور و مردم پاک نمی‌کند. آقای روحانی با برکناری وزیر و روشن نشدن علت اصلی این قضیه در مجلس  در قبال معلمان زیر دین هستید.
  دولت به خاطر حفظ اعتبار خود باید دستور شفاف‌سازی درباره فساد این صندوق را بدهد و با عوامل این فساد برخورد کند چراکه کناره‌گیری کفایت نمی‌کند.
وزیری که کنار رفته باید خودش هم پیگیر این موضوع باشد و پاسخ بدهد و از سوی دیگر قوه قضاییه و ستاد مبارزه با فساد که آقای جهانگیری همواره از آن صحبت می‌کند امروز باید وارد عمل شود.

اما باید گفت آقای دولت 

از مکافات عمل غافل مشو...

این مسئله ای نیست که شما بایک بازی سیاسی حواس مردم و،رسانه ها به چیز دیگری معطوف کنید. شما خود باید پاسخگوی پول های قشر زحمت کش فرهنگیان جامعه باشید 

بانک سرمایه شد   سرمایه انتخابات شما
خیالت تخت باشد   ماحواسمان هست به شما


مجلس باید شما را باید استیضاح کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حامد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵
0
روحانی دوستت داریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵
0
عجیب است قوه قضاییه منتظر دولت است تا خلافکاران حقوق های نجومی را معرفی کند
خوب منتظر بمانید
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵
0
معلومه نویسنده مطلب از دولت روحانی دل خونی داره.نکنه کاسب تحریم بوده که کاسبی شان کساد شده!!!