کد خبر: ۹۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
مدیر آموزش پرورش شهرستان نی ریز خبرداد:

فرصت دوباره برای کودکان بازمانده از تحصیل در نی ریز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز از شناسایی، جذب و ثبت‌نام کودکان بازمانده از تحصیل و لازم‌التعلیم خبرداد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ احمد قره چاهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نی ریز از شناسایی، جذب و ثبت‌نام کودکان بازمانده از تحصیل و لازم‌التعلیم خبرداد.


احمد قره چاهی در خصوص منظوراز بازماندگان تحصیل چه کسانی هستند، اظهار داشت: منظور از کودکان بازمانده از تحصیل، آن گروه سنی از جمعیت است که در سنین مدرسه یعنی سن 6 تا 18 سالگی قرار دارند ولی درماههای تحصیلی در چرخه آموزشی حضور ندارند.


مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز ضمن درخواست از مدیران مدارس، فرهنگیان و همشهریان فهیم برای معرفی افراد بازمانده از تحصیل و لازم‌التعلیم، حدادی کارشناس آموزش متوسطه اول را مسئول پیگیری این مهم در آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: مدارس باید هر کودک ایرانی و غیرایرانی را که به مدرسه دولتی مراجعه می‌کند ثبت‌نام نماید.


وی ادامه داد؛ آموزش و پرورش باید دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف از جمله فقر خانواده، زندگی در روستاهای کم جمعیت و دورافتاده یا تعصبات والدین شناسایی و جذب کند، و روی نیمکت مدرسه بنشاند.


مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز درپایان از تمام همشهریان و فرهنگیان یاری طلبید و درخواست نمود در صورت هرگونه اطلاع و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مراتب را با شماره تلفن‌های  53828277 و 53829301 به این مدیریت اطلاع دهند.




نظرات بینندگان