کد خبر: ۹۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵

روز پر کار امدادگران شیراز

امدادگران 125 شیراز ، با مشاوره و صحبت با پدر ، مانع از انداختن کودک دو نیم ساله از طبقه سوم یک ساختمان توسط آن شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، طی تماس با سامانه 125و اعلام تهدید شخص به انداختن یک کودک از پنجره یک منزل در منطقه دو شهرشیراز، آتش نشانان از ایستگاه سه به محل حادثه اعزام شدند.

روز پر کار امدادگران شیراز

حمید جمشیدی فرمانده ایستگاه سه در شرح این حادثه و عملیات گفت : پس از رسیدن به محل حادثه ، مشاهده شد ، این پدر به همراه فرزند دو و نیم ساله و همسرش در این خانه مهمان بوده و پدر به دلیل داشتن مشکلات روحی روانی ، تهدید به انداختن کودک از پنجره طبقه سوم این ساختمان می کرد که با اطلاع حاضرین در محل ، تیم امدادی 125 به محل اعزام شدند.

آتش نشانان پس از مشاوره و صحبت با پدر، آنرا از اینکار منصرف کرده و پس از تحویل کودک به آغوش مادرش ، شخص به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد.

گفتنی است شخص ، دقایقی پس از پایان یافتن عملیات امداد، از تمام اتفاقات ، ابراز بی اطلاعی و بی خبری می کرد.

*واژگونی دو خودرو در شیراز ، یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در دو عملیات امداد و نجات جاده ای ، آتش نشانان از ایستگاه های چهار ، پنج و نیروی کمکی از ایستگاه هشت ، امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو اسپرتیج در بزرگراه شهید محلاتی در ساعت 1:44 دقیقه بامداد روز گذشته ، یک تن کشته و سه تن زخمی شدند.

آتش نشانان از ایستگاه 15 به همراه نیروی کمکی از ایستگاه هشت ، بدون درنگ به محل اعزام شده و پس از ایمن سازی محل حادثه ، چهار سرنشین خودرو که در میان آهن پاره ها ، گرفتار شده بودند را بوسیله تجهیزات امدادی از خودرو خارج کرده و پس از برگرداندن آن به حالت اولیه و پاکسازی محل حادثه به این عملیات امدادی پایان دادند.

گفتنی است در این حادثه ، متاسفانه پس از تایید اورژانس 115، مرگ یک زن 28 ساله تایید شد و مصدومین حادثه که دو زن 30 و 31 ساله و مرد 33 ساله بودند به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

همچنین در یک حادثه رانندگی در خیابان حسینی الهاشمی یک دستگاه خودرو پژو پارس واژگون شده بود که حاصل آن ، مصدومیت مرد 30 ساله بود.

تیم امدادی از ایستگاه چهار آتش نشانی ، پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه ، بوسیله تجهیزات هیدرولیک ، خودرو را به حالت اولیه برگردانده و شخص به منظور مداوا تحویل عوامل اورژانس شد.


نظرات بینندگان