کد خبر: ۹۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵

یادواره شهدای مدافع حرم در لارستان برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای مدافع حرم در قالب ویژه‌برنامه «از شلمچه تا حَلب» با حضور سردار آفاق دوشنبه‌شب در لارستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از شیرازه  ویژه‌برنامه «از شلمچه تا حَلب» به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به همت سپاه ناحیه لارستان با حضور سردار حاج کاظم آفاق از رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم آل‌الله در تالار وحدت لارستان برگزار شد.




وی در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارات خود را به دو بخش «دفاع مقدس» و «دفاع همچنان باقی است» تقسیم کرد. سردار آفاق بابیان اینکه دفاع مقدس ما نشأت‌گرفته از قیام امام حسین(ع) است، گفت: تمام رزمنده‌ها از کوچک و بزرگ، همانند یاران امام حسین(ع) با بصیرت و عشق واقعی به جبهه‌های حق علیه باطل آمدند.


این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به بیان خاطرات تلخ جنگ تحمیلی و همچنین شباهت‌های دفاع مقدس و قیام کربلا پرداخت.



وی در بخش دوم صحبت‌های خود به مسائل سوریه اشاره کرد و گفت: اگر در عراق و سوریه دفاع نکنیم باید در شهرستان‌های خودمان جلو داعش را بگیریم. آنها کتک ما را می‌خورند. مشکل اصلی دشمن، ما (ایران) هستیم.




سردار آفاق ادامه داد: در جنگ تحمیلی، تمام کشورهای عربی و اروپایی به صدام کمک می‌کردند الا سوریه.


این مدافع حرم آل‌الله در پایان خاطرنشان کرد: از زمانی که حضرت آقا گفتند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به گفته خود اسرائیلی‌ها، شب‌ها از ترس در پناهگاه‌ها می‌خوابند.


در پایان برنامه، پرچم متبرک به گنبد حرم مبارک حضرت زینب(س) در تالار مراسم به اهتزاز درآمد و مردم از آن متبرک شدند.




اجرای گروه سرود طاها به‌همراه نماهنگ، رجزخوانی نوجوان بسیجی و مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های «از شلمچه تا حَلب» بود.






نظرات بینندگان