کد خبر: ۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مُهـر:

سرانه ورزشی در شهرستان مُهـر جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مُهـر گفت: باوجود پالایشگاه گاز پارسیان، هم جواری با پارس جنوبی و صنایع بزرگ در شهرستان و نیاز ضروری به اماکن ورزشی جهت استفاده نیروهای بومی و غیربومی متأسفانه فضای ورزشی شهرستان جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از سرویس ورزشی عصر مُهـر، خلیل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: هرساله از 26 مهرماه تا 12 آبان ماه هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: با توجه به مهم بودن ورزش در سلامتی و نشاط افراد و تحقق شعار روح سالم در بدن سالم هرساله برنامه‌های متنوعی در طول این هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار می‌شود که اکثر برنامه‌ها جنبه همگانی و مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های ورزش است.

قاسمی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: در هفته تربیت‌بدنی 25 برنامه در سطح شهرستان مهر پیش‌بینی‌شده است که مهم‌ترین آن پیاده‌روی خانوادگی به همراه پاک‌سازی محیط‌زیست، مسابقات استانی تکواندو، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، فوتسال کارمندان دولت، والیبال خواهران و برادران، برگزاری مسابقات بدمینتون و دوچرخه‌سواری و ..... دیگر برنامه‌های است که توسط هیئت‌های ورزشی در حال برگزاری است.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود گریزی به فعالیت‌های عمرانی طی یک سال گذشته اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر زد و خاطرنشان ساخت: سرانه ورزشی در شهرستان مهر متأسفانه قابل‌قبول نسبت.

وی افزود: در شهرستان مُهـر 7 سالن ورزشی و یک زمین چمن طبیعی که نسبت به جمعیت و مهاجرینی که در شهرستان سکونت دارند آمار قابل قبولی نیست.

قاسمی ادامه داد: باوجود پالایشگاه گاز پارسیان، نزدیکی به پارس جنوبی و صنایع بزرگ در شهرستان و نیاز ضروری به اماکن ورزشی جهت استفاده نیروهای بومی و غیربومی متأسفانه فضای ورزشی شهرستان جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: ما توانسته‌ایم باهمت فرماندار و مسئولین علی خصوصاً شهردار مهر فضا و اماکن ورزشی در شهرستان مهر ساخته و یا تعمیر کنیم که خوشبختانه تعداد از این فضا و اماکن رزشی در حال حاضر مورداستفاده قرارگرفته است.

خیلی قاسمی تصریح کرد: احداث سکوی تماشاچی مُهر بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان و ساخت ساختمان اداری با بیش از 50 میلیون تومان در مجموعه ورزشی مهر ساخته‌شده و تعمیرات تنها زمین چمن شهر مهر بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیون تومان با همکاری شهرداری مُهر انجام‌شده است.

وی به دیگر فعالیت‌های این اداره پرداخت و گفت: روشنایی زمین فوتبال شهر وراوی، تکمیل روشنایی زمین فوتبال گله‌دار و 6 زمین روستایی در سال گذشته انجام‌شده است.

این مسئول در ادامه و در جواب خبرنگار ما که از وی پرسید جایگاه پیشکسوتان در جامعه ورزشی شهرستان مهر کجا است گفت: پیشکسوتان سرمایه اصلی ورزش در شهرستان مهر هستند.

این مسئول ادامه داد: پیشکسوتان هر شهرستان شناسنامه و هویت ورزش آن شهرستان هستند و در شهرستان مُهر با حضور خود در هیئت‌های ورزشی و حضور خود در کنار دیگر ورزشکاران به الگوی اخلاق تبدیل‌شده‌اند.

قاسمی یادآور شد: این اداره جهت ارتباط بیشتر با پیشکسوتان سانس زمین چمن و سالن در اختیار پیشکسوتان قرار داده تا علاوه بر استفاده از ورزش، از ورزش فاصله نگیرند تا بتوانیم از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.

خلیل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر و در جواب خبرنگار ما بیان داشت: آینده ورزش شهرستان مهر بسیار روشن خواهد بود و جوانان شهرستان مُهر دارای استعدادهای بالقوه‌ای هستند که در صورت وجود امکانات می‌توان آن را به بالفعل تبدیل کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت قاطعانه فرماندار دلسوز و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم فضا و اماکن شهرستان را توسعه دهیم تا فرصت جهت فعالیت هر چه بیشتر جوانان مهیا شود.

در پایان از مسئولین محترم ادارات شهرستان می‌خواهیم که از باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت کنند تا بتوانیم در آینده و در طول مسیر از حمایت و پشتیبانی آن‌ها بهره برده و گام مؤثری جهت توسعه ورزش شهرستان برداریم.




برچسب ها: ورزش ، مهر ، جوانان ، اداره
نظرات بینندگان