کد خبر: ۹۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد:

برگزاری ۲۰۰گفتمان دینی در شهرستان فیروزآباد

حجت‌الاسلام حمزه عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد از برگزاری ۲۰۰ گفتمان دینی توسط روحانیون اعزامی دهه محرم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، همزمان با ایام محرم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزآباد با همکاری ۱۲۰ نفر از مبلغین اعزامی تعداد ۲۰۰ گفتمان دینی با موضوعات فلسفه قیام سیدالشهدا، امر به معروف ونهی از منکر، وآسیبهای اجتماعی،در مدارس، مساجد، هیئات مذهبی این شهرستان برگزار کرد.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبر گفت: در این گفتمانها مباحث مختلفی از جمله بصیرت حسینی و فلسفه قیام امام حسین (ع) و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و اعتقادی دانش آموزان ارائه شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد همچنین از حضور مبلغین بویژه گروه تبلیغی محبان الشهداء وصبای سعادت در هئیت ها و مدارس ومساجد شهر و روستاها و برگزاری حلقه های معرفتی خبر داد و گفت: این گفتمانها با موضوعات بصیرت حسینی و فلسفه قیام امام حسین (ع) و شبکه های مجازی اجتماعی و آسیب های آن برگزارشد که بااستقبال بسیار خوب دانش آموزان ونوجوانان وجوانان مواجه شد.
وی گفتمان های دینی را در فرهنگ سازی و تقویت اعتقادات نسل جوان به‌ مبانی وآموزه های دینی سازنده و تاثیر گذار دانست و گفت: حضور روحانیون وتبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به شبهات وپاسخ به سؤالات شرعی آن ها گام مهمی درارتقاء وتقویت باورهای دینی انان را موجب خواهد شد.
نظرات بینندگان