کد خبر: ۹۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز مطرح کرد؛

تجلیل از ۱۸۰ هیئت مذهبی و ادارات یاری رسان در برگزاری دهه محرم

سرهنگ دوستدار هدف از این اجتماع را ایجاد وحدت و همدلی بین دست اندرکاران اقامه عزاداری حضرت سیدالشهدا دانست.
به گزارش شیرازه، سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در حاشیه برگزاری تجلیل از مسئولان هیات مذهبی شیراز به خبرنگار ما گفت: امروز در سالروز شهادت امام سجاد(ع)، آیین تجلیل از اقامه کنندگان حضرت سیدالشهدا در بنای محمدیه برگزار شد.
سرهنگ دوستدار هدف از این اجتماع را ایجاد وحدت و همدلی بین دست اندرکاران اقامه عزاداری حضرت سیدالشهدا دانست.

وی با اشاره به حضور فعال ادارات مختلف در مراسماتی چون دهه محرم اذعان داشت: شاید تا قبل از برگزاری این همایش، هرچقدر از سیدالشهدا گفته می شد، بیشتر با مسئولین هیئت ها، مداحان و خادمین بود اما در این مراسم از نمایندگان اورژانس، دادگستری، بسیجیان، آتش نشانی، پلیس امنیت، پلیس راهور، صدا وسیما، پاکبانان، پلیس اطلاعات، مداحان، وعاظ و هیئت محلات که در برپایی عزای حسینی یاری رساندند، دعوت و از نمایندگان آنها تجلیل بعمل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به مشکلات شناسایی برخی از هیئت ها گفت: بیش از ۷۰۰ هیئت فعال در سطح شیراز داریم که بدلیل اینکه شناسایی دقیق هیئات نیاز به وقت زیادی می باشد، تنها از ۱۸۰ هیئت مذهبی دعوت بعمل آمد.

سرهنگ دوستدار در خصوص مشکلات این هیئت ها افزود: هیئت های مذهبی به لطف خدا از مسائل مالی کمتر دچار مشکل می باشند و به لطف خدا با کمک همه دستگاه های امنیتی از جمله بسیج، دادگستری و نیروی انتظامی بگونه ای مراسمات برگزار شد که شاهد کمترین مشکل بودیم.

منبع: موج ما
نظرات بینندگان