کد خبر: ۹۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
استاندار فارس اعلام کرد

عدم مدیریت مناسب یکی از مشکلات اساسی تولید کنندگان است

استاندار فارس گفت: با حمایت وپشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند ضروری است.
 حمایت از محصولات وتولیدات داخلی زمینه اشتغالزایی وعدم وابستگی به کالاهای خارجی را درکشور به ویژه استان فارس ایجاد می کند.عدم مدیریت مناسب یکی از مشکلات اساسی تولید کنندگان است
به گزارش شیرازه ،سید محمد علی افشانی پیش ازظهرامروز در آئین بهره برداری از طرح توسعه شرکت گلسار فارس اظهار داشت:  حمایت از کارخانه های تولیدی زمینه اشتغالزایی وتوسعه پایدار را درکشور به ویژه استان فارس فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه عدم مدیریت مناسب یکی از مشکلات اساسی تولید کنندگان است، افزود: تمامی مصرف كنندگان محصولات بهداشتي بايد به جاي استفاده از كالاي خارجي كه كيفيت مناسبي ندارند از محصولات داخلي با كيفيت استفاده كنندتا احساس رضایمت مندی را درمیان اقشار جامعه  افزایش دهند وزمینه توسعه پایدارایجاد شود .
 
 
 استاندارفارس تصریح کرد: با بهره برداری از طرح توسعه شرکت گلسارشاهد میزان تولید این کارخانه از 14 هزارتن به 18 هزار تن درسال  می باشیم وبرای استمرار این روند نیاز به حمایت  وپشتیبانی از چنین کارخانه های تولیدی است.
وی افزود: بسیاری از واحد های تولیدی درمورد بازار فروش محصولات خود با دغدغه روبروهستند و شرکت گلسار با مدیریت خوبی که درتولیدات محصولات خود داشته توانسته  علاوه بر کاهش نگرانی زمینه اشتغال 500 نفر را ایجاد کنند.
 
 وی بیان داشت: با  حمایت از تولید کنندگان داخلی علاوه بر رونق کسب و کار چرخش اقتصادی را در کشور به ویژه استان فارس دو چندان می کند.
استاندارفارس اضافه کرد: تولیدکنندگانی که درراستای اشتغالزایی وتوسعه اقتصاد گام بردارند مورد حمایت وپشتیبانی  دستگاه های اجرایی ونیز دولت قرار می گیرند.
گفتنی است: کارخانه گلسار فارس درزمینی به مساحت 5 هکتار ودرشش ماهه نخست سال جاری 2 هزارو 400 تن به ارزش 1440000 دلار صادارت داشته ودرچند ساله اخیرنیز به عنوان صادر کننده نمونه معرفی شده است.
انتهای پیام/


نظرات بینندگان