کد خبر: ۹۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

محموله سیگار قاچاق ميليوني در ممسني متوقف شد

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

محموله سیگار قاچاق ميليوني در ممسني متوقف شد

به گزارش شیرازه، سرهنگ "محمدعبادي نژاد" گفت: ماموران به منظور برخورد با قاچاقچيان كالا، اقدام به كنترل خودروهاي عبوري در اطراف اين شهرستان كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني اظهار كرد: در اين راستا ماموران در جاده قائميه به سمت شهرستان نورآباد، به يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ عبادي نژاد گفت: در بازرسي، از اين خودرو 4 هزار 80 پاكت سيگار خارجي قاچاق به ارزش 200 ميليون ريال كشف و راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


محموله 97 كيلوگرمي ترياك در داراب

سرهنگ "فرج رستمي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان داراب با انجام اقدامات اطلاعاتي، از حمل يك محموله موادمخدر در آن شهرستان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران با استقرار در طول مسير تردد متوجه شدند قاچاقچيان قصد دارند با استفاده از يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اين محموله را از يكي از روستاهاي اطراف شهرستان داراب تحويل و آن را جابجا كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب بيان كرد: ماموران پس از مشاهده خودرو،‌آن را زير نظر قرار دادند و زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ايست ماموران اقدام به فرار كرد.

سرهنگ رستمي گفت: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف، راننده آن دستگير و در بازرسي از خودرو ۹۷ کیلو و ۲۴۰ گرم ترياك كشف شد.


پايان خط سارق درون خودرو با 18 فقره سرقت در شيراز

سرهنگ "سيروس حيدري" گفت: ماموران کلانتری ۳۴ جام جم شيراز هنگام گشت زنی در اطراف دروازه قرآن به فردي كه در اطراف خودروهای پارک شده در حال پرسه زدن بود، مظنون و وي را دستگير كردند.

وي افزود: از اين متهم يك عدد شاه کلید خودرو و یک عدد سوئیچ موتورسیکلت و تعدادی مدارک افراد مختلف کشف و براي ادامه تحقيقات وي به پليس آگاهي استان منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي در بررسي سوابق کیفری متهم، مشخص شد وي دارای دو فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت و اعتیاد می باشد.

سرهنگ حيدري بيان كرد: در بازجويي هاي انجام شده از متهم دستگير شده، وي به 18 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز به روش باز کردن درب با شاه کلید و شکستن شیشه اقرار كرد.

وي گفت: در اين رابطه صحنه های سرقت بازسازی و همه مالباختگان شناسائی و متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


دستبند پليس بر دستان سارق اخاذ در ني ريز

سرهنگ "عزيز برزگر" گفت: در پی سرقت به عنف يك عدد گردنبد طلا از يك بانوي شهروند توسط راكب يك دستگاه موتورسيكلت در شهرستان ني ريز، شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق به نام "و م" شناسايي شد.

وي ادامه داد: در يك عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي شهرستان ني ريز به جرم خود اقرار و اظهار كرد؛ به علت فقر تصميم به سرقت طلاجات از افراد سالمند گرفتم.

فرمانده انتظامي شهرستان ني ريز اظهار كرد: اين سارق اخاذ در اولين اقدام خانم سالمندي كه در همسايگي آنها بوده را طعمه خود قرار داده و در فرصت زمان مناسب كه كوچه آنها خلوت بوده با موتورسيكلت خودش وارد كوچه شده و با توسل به زور گردنبند وي را سرقت مي كند و از محل متواري مي شود.

سرهنگ برزگر افزود: اين سارق اخاذ، گردنبند سرقتي را براي فروش به يكي از شهرستان هاي همجوار شهرستان ني ريز مي برد اما به خاطر نداشتن فاكتور قادر به فروش آن نمي شود.

وي با اشاره به كشف طلاي مسروقه از سارق و استرداد آن به مال باخته، اظهار كرد: موتورسيكلت نيز توقيف و وي با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


توقيف 28 دستگاه وسيله نقليه متخلف در كازرون

سرهنگ "رجبعلي رزمجويي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان کازرون در ادامه اجرای طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در اين شهرستان، 10 دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت مختلف فاقد مدارک را توقيف و به پاركينگ منتقل كردند.

وي دستگيري 20 نفر متهم، كشف ۳۰ گرم تریاک، ۴۰ گرم شیره تریاک، یک حلقه وافور و توقيف یک دستگاه موتورسیکلت کاوازکی۲۵۰cc قاچاق را نيز از ديگر نتايج اجراي اين طرح برشمرد.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان