کد خبر: ۹۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

آتش سوزی در کارگاه رنگ

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

آتش سوزی در کارگاه رنگ
به گزارش شیرازه، در ساعت 18:30 دقیقه روز گذشته گزارش آتش سوزی در یک کارگاه رنگ واقع در سلطان آباد، آتش نشانان از ایستگاه 18 را راونه محل حادثه کرد.

قاسمی فرمانده ایستگاه 18 در شرح این عملیات گفت:این عملیات که حدود 1 ساعت به طول انجامید، به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی و نگهداری مخازن گازوئیل در نزدیکی کوره های خشک کن رخ داد.

در پی این عمل یکی از مخازن گازوئیل موجود در کنار کوره ها واژگون شده و براثر جرقه حاصل از موتور کوره خشک کن که بر روی زمین و در مجاورت مخازن گازوئیل قرار دارد آتش سوزی اتفاق افتاده است و وجود مخازن گازوئیل متعدد در نزدیکی کوره باعث گستردگی حریق شده و خسارات زیادی از جمله حریق کامل دو کوره خشک کن را به دنبال داشته است.

این مقام مسئول آتش نشانی در ادامه به موفقیت این عملیات در اطفا به موقع حریق اشاره کرد و اظهار داشت : خوشبختانه با حضور و عملکرد به موقع و همکاری عوامل مربوطه مانع از گسترش حریق شدیم و با مدیریت صحیح صحنه حادثه و عملکرد مطلوب تیم های اطفایی حریق به سایر نقاط در اطراف کارگاه سرایت نکرد.


سانحه رانندگی در گویم 4 مصدوم بر جای گذاشت

در ساعت 7:14دقیقه صبح گذشته، اعلام تصادف یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه پیکان در حد فاصل دو کوهک و گویم آتش نشانان ایستگاه8 را روانه محل حادثه کرد.

به گفته علیرضا کوهکن کمک فرمانده ایستگاه: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، بدون درنگ بعد از ارزیابی وایمن سازی محل حادثه مصدومین را که سه زن 37،30و 22 ساله و یک مرد 32 ساله بودند را به عوامل اورژانس تحویل داده و خودروها را به حاشیه خیابان انتقال دادند و پس از پاک سازی خیابان و برطرف کردن لغزندگی سطح آسفالت به ایستگاه بازگشتند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان