کد خبر: ۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

رزمایش پدافند غیرعامل در خرامه برگزار شد

رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل با حضور مسئولین شهرستان خرامه در هنرستان کاردانش معلم برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل با حضور مسئولین شهرستان خرامه در هنرستان کاردانش معلم برگزار شد. 

کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش خرامه در این رزمایش که در هنرستان کاردانش معلم برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیرعامل، افزایش بنیه دفاعی کشورمان را در برابر دشمنان نظام مصون‌سازی می‌کند.

وی در این مراسم، پدافند غیرعامل را تهدید شناسیِ دشمن عنوان کرد و گفت: اجرای رزمایش های پدافند غیرعامل در مدارس باعث مستحکم شدن دانش آموزان در مقابل هر گونه تهدید دشمن و آمادگی آن ها برای عملیات امداد و نجات و آشنایی با روش های حملات دشمن است.

کاظمی افزود: مدارس و دانش آموزان ما باید مظهر تولید آمادگی در کشور باشند و دانش آموزان باید بتوانند در هر لحظه در مقابل هر گونه تهدید دشمن آماده باشند، آمادگی دانش آموزان در برابر تهدید، این پیام را به دشمن می دهد که ایران اسلامی همواره در مقابل تهدیدات دشمن آماده است و در مقابل آن ها خواهد ایستاد.

خداداد احمدی مسئول حراست مدیریت آموزش وپرورش خرامه درحاشیه این مراسم دفاع را اصل نخست مقابله با هجمه دشمن ارزیابی و تصریح کرد: دشمن امروز برای سوء استفاده از فضای سایبری برنامه‌ریزی زیادی کرده که باید در این بخش با حساسیت و هوشیاری بیشتر مانع از رسیدن دشمن به هدفش شد.

وی به معرفی این برنامه اشاره کرد و افزود: پدافند غیرعامل به معنی دفاع غیرنظامی و اقدام غیرمسلحانه بوده و این سازمان در کشور ما از ساختاری کاملا منسجم و سازمان یافته برخوردار است.

این برنامه با همکاری بسیج دانش آموزی، اداره آموزش و پرورش، آتش نشانی و هلال احمر برگزار شد و در آن دانش آموزان ضمن مقابله با تهدیدهای هوایی و زمینی دشمن با عملیات امداد و نجات، مهار آتش و کمک به دانش آموزان مصدوم آشنا شدند.

گزارش: کوروش ایزدی


http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/10%20maskanmehr/10%20aban%20%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF.jpg

برچسب ها: پدافند ، رزمایش
نظرات بینندگان