کد خبر: ۹۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

کامیون حامل لوبياي قاچاق ميلياردي در ممسنی متوقف شد

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

کامیون حامل لوبياي قاچاق ميلياردي در ممسنی متوقف شد

به گزارش شیرازه سرهنگ "محمد عبادی نژاد" گفت: مأموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ممسني، به منظور مبارزه با قاچاق كالا، با استقرار در جاده هاي اطراف اين شهرستان اقدام به كنترل خودروهاي عبوري كردند.

وي اظهار كرد: در اين راستا ماموران به يك دستگاه كاميون در جاده نورآباد به سمت قائميه مظنون و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني بيان كرد: در بازرسي از اين كاميون 10 تن لوبيا به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال كه فاقد مدارك گمركي و قانوني بود كشف شد.

سرهنگ عبادي نژاد خاطر نشان كرد: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

دستبند پليس فارس بر دستان سارق باغ هاي اطراف شيراز با 20 فقره سرقت

سرهنگ "سيروس حيدري" گفت: ماموران انتظامي بخش زنیان فرمانده انتظامي شهرستان شيراز، دو نفر سارق را مه در حال سرقت از يك باغ در منطقه هفت برم بودند را دستگير و یک دستگاه وانت بار متعلق به انها را در باغ توقيف و مقادیری اموال مسروقه نیز از درون اين خودرو كشف كردند.

وي ادامه داد: متهمان براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل و در بررسي سوابق کیفری متهم، مشخص شد هر دو نفر دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می باشند.

رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: در تحقیقات بعمل آمده از اين متهم، آنها به ۲۰ فقره سرقت از اماکن (باغات بخش زنیان) اقرار که صحنه های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسائی و هردو متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

كشف موتورسيكلت هاي ميليوني قاچاق در فيروزآباد

سرهنگ "حسين ارجمندمزيدي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان فیروزآباد در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتي، منزلي را كه در آنجا چند دستگاه موتورسيكلت قاچاق نگه داري مي شد را شناسايي كردند.

وي اظهار كرد: با هماهنگي مقام قضايي ماموران از آن منزل بازديد،‌در نتيجه ۳ دستگاه موتورسيكلت قاچاق سوزوكي۲۰۰ سي سي، هوندا۲۵۰ سي سي و هوندا۴۰۰ سي سي به ارزش چهارصد میلیون ریال كشف كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد گفت: در اين رابطه يك نفر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

محموله ميليوني سيگار قاچاق به مقصد نرسيد

سرهنگ "علي همت پور" گفت: ماموران انتظامي شهرستان کوار در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،‌اقدام به منترل خودروهاي عبوري در اطراف اين شهرستان كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران در جاده کوار به سمت شيراز به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و زماني كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند،‌راننده بدون توجه به فرمان ايست ماموران اقدام به فرار كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان كوار گفت: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن 13 هزار و ۹۷۰ پاکت سیگار خارجي قاچاق به ارزش 140 میلیون ریال کشف، رانند خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

توقیف سه دستگاه خودرو سواری با خلافی بیش از ده میلیون ریال در فسا

سرهنگ "علي شيبانيان" گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي هنگام كنترل خودروهاي عبوري سه دستگاه سواري پراید و پژو را جهت بررسي مدارك متوقف كردند.

وي ادامه داد: در استعلام از سوابق خودروها مشخص شد سواری پراید داراي 30 ميليون و 420 هزار ريال، پژو پارس سفید 20 میلیون و 333 هزار ریال و پژو خاکستری 10 میلیون و 900 هزار ریال جریمه پرداخت نشده می باشند كه بلافاصله به پاركينگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار كرد: بيشترين تخلف ثبت شده براي اين خودروها استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و تخطي از سرعت مجاز مي باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان كرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرو به 10 ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جريمه اقدام نشود، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري می شود.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان