کد خبر: ۹۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

آغاز تصویربرداری فیلم کوتاه «زهرا» در قادرآباد

تصویربرداری فیلم کوتاه «زهرا» به نویسندگی و کارگردانی فیلم ساز جوان شهرستان خرم بید، محمدصادق علیپور در قادرآباد آغاز شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از بام فارس؛ فیلم کوتاه «زهرا» داستان دخترک روستایی را روایت می‌کند که در تست بازیگری فیلمی که قراراست مراحل تولید آن در روستایشان انجام شود قبول شده اما فیلم برداری لغو می‌شود و او را که چند روز رویای بازیگری را در سر پرورانده و به همه اطرافیانش خبر بازیگر شدنش را داده به دردسر می‌اندازد...


این فیلم کوتاه به مدت 15 دقیقه توسط فیلم‌سازان جوان انجمن فیلم و عکس خرم‌بید در حال تولید است و نویسندگی و کارگردانی آن‌ را محمدصادق علیپور برعهده دارد. محل تصویربرداری فیلم کوتاه «زهرا» شهر قادرآباد است و بازیگران این فیلم به زبان عربی محلی صحبت می‌کنند.


مجری طرح این فیلم کوتاه انجمن فیلم و عکس شهرستان خرم بید و دیگرعوامل سازنده آن  علی کریمی تهیه کننده، راضیه جعفری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، علی محمد آغاز تصویربردار، محمد صادق زاده صدابردار، ساجده رنجبرمنشی صحنه، فرزانه رنجبر طراح صحنه و لباس، آرزو عزیزی‌مقدم گریم، زهرا رنجبرعکاس، فرهام کریمی نورپرداز، فرزاد بی‌طرف مدیر تولید، عبدالحسین برزگر و فاطمه ، صدری، سمیرا و مریم خسروانیان بازیگران، محسن حسینی و مهدی اکبری دستیاران صدا بودند.


تصویربرداری فیلم کوتاه «زهرا» انجمن فیلم و عکس صفاشهر


تصویربرداری فیلم کوتاه «زهرا» انجمن فیلم و عکس صفاشهر


مراحل پایانی تصویربرداری این فیلم کوتاه در روزهای آینده انجام خواهد شد.


پایان پیام/

نظرات بینندگان