کد خبر: ۹۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
مدیرآموزش وپرورش سپیدان خبرداد:

برگزاری جشنواره فیلم رشد در سپیدان

مدیرآموزش و پرورش سپیدان از برگزاری جشنواره فیلم رشد در شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش شیرازه ؛سعید مهبودی مدیر آموزش و پرورش سپیدان از برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در سپیدان و آمادگی این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره در سپیدان خبر داد.

سعید مهبودی در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در سپیدان اظهار کرد: کمیته هماهنگی برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد با حضور مدیر ، معاونین و کارشناسان حوزه آموزش برگزار  خواهدشد.

مهبودی تصریح کرد: جشنواره چهل و ششم رشد در روزهای 15 ابانماه به مدت سه روز در سالن شهید قنوتی سپیدان برگزار می شود.

مدیرآموزش و پرورش سپیدان با اشاره به شرکت کنندگان دانش آموز در این جشنواره گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره از پایه اول تا ششم ابتدایی به تماشای فیلم های این جشنواره می نشینند.

وی  افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی دانش آموزان با تولید محتوای الکترونیکی و پرورش خلاقیت بوده و این فیلم ها با موضوعات داستانی ، تربیتی ، علمی و انیمیشن پخش می شود.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان با معرفی و اشاره به سوابق اجرایی این جشنواره گفت: جشنواره رشد، جشنواره‌ای سینمایی است که هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با بیش از 44 سال سابقه و 37 دوره برگزاری، قدیمی‌ترین جشنوارهٔ فیلم در ایران است که محور اصلی جشنواره فیلم رشد به بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی اختصاص دارد.

مهبودی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بهره گیری از توانایی صنعت سینما در آموزش و پرورش ، آشناسازی دانش آموزان با هنرهای فیلم سازی و تشویق آنها به ساخت فیلم های آموزشی کوتاه و مستند است.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: موضوع این فیلم ها مرتبط با تعلیم و تربیت و مسائل آموزشی است که پس از ارزیابی و داوری توسط داوران مجرب و بین المللی در دبیرخانه جشنواره ، به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در معرض دید دانش آموزان، اولیا، فرهنگیان و کارشناسان تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

نظرات بینندگان