کد خبر: ۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان اسماعیل زاده خنج:

جای جای ایران اسلامی، دانش آموزانی از جنس «حسین فهمیده» وجود دارند/ حوادث 13 آبان به ما درس می دهد که هیچگاه نباید به آمریکا اعتماد کرد

مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان اسماعیل زاده خنج گفت: دشمنان بدانند دانش آموزان ایران اسلامی با تفکر انقلابی خود، در تمامی صحنه ها حضور فعال دارند.

به گزارش شیرازه  به نقل از خنج کهن روح اله نهاوندی مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان اسماعیل زاده خنج در گفتگو با خنج کهن در خصوص اهمیت حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: حضور گسترده دانش آموزان در این راهپیمایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که موجب می شود عهد و پیمانی دوباره با آرمانهای امام و شهدا، انقلاب و همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته باشند.

وی ادامه داد: شرکت فعال دانش آموزان در این راهپیمایی، دارای این پیام به دشمنان است که کشور ایران، "حسین فهمیده های" زیادی دارد و این شهید نوجوان هیچگاه از یاد ما نمی رود.


این دانش آموز بسیجی افزود: دشمنان بدانند جای جای سرزمین پهناور ایران، دانش آموزانی از جنس حسین فهمیده وجود دارند که با تفکر بسیجی و انقلابی خود، هم در صحنه های حساس حضور داشته و هم در سنگر علم و دانش، تلاشی جهادی دارند.

نهاوندی با اشاره به حوادث 13 آبان و درس هایی که برای دانش آموزان دارد، گفت: بزرگترین درسی که حوادث این روز تاریخی برای دانش آموزان این مرز و بوم دارد این است که هیچگاه به دشمن خبیث، دیرینه و شیطان بزرگ اعتماد نکنیم و بدانیم که اگر آمریکا دوباره در کشور بخواهد سفارت راه بیندازد، جز لانه جاسوسی نخواهد بود و دانش آموزان و دانشجویان، اجازه احداٹ سفارت را نمی دهند.

فرمانده بسیج دانش آموزی دبیرستان اسماعیل زاده خنج اظهار داشت: پیام 13 آبان به مسلمانان جهان این است که تنها در برابر پروردگار یکتا و مکتب توحید به نماز ایستاده و فقط در پیشگاه خداوند، کرنش نمایند و هیچگاه در مقابل ظلم و زورگویی ابر قدرت های پوشالی، تسلیم نشوند.

نهاوندی در ادامه از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این قشر همیشه باید پشتیبان ولایت فقیه باشند و در تمامی صحنه های انقلاب، حضور مؤثر و پرشکوه داشته باشند. دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی، لازم است شهیدان والامقام این سرزمین را به عنوان الگوی خود قرار دهند و گوش به فرمان رهبر انقلاب، از اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی با اشاره به ترس دشمنان از الگو گرفتن دانش آموزان از حسین فهمیده، گفت: حضرت امام(ره) درباره حسین فهمیده فرمودند رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان اسماعیل زاده خنج عنوان کرد: زمانی که امام ما اینچنین می فرماید و حسین فهمیده را به عنوان رهبر معرفی می کند، پس آمریکا نیز باید از اینکه دانش آموزان این سرزمین از این نوجوان الگو بگیرند، بترسد، چرا که با این روش، هزاران حسین فهمیده در سراسر کشور پرورش خواهد یافت.



خنج کهن را در کانال تلگرام دنبال نمایید.

نظرات بینندگان