کد خبر: ۹۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
دیرعامل ستاد دیه فارس خبر داد:

پرداخت تسهیلات برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در فارس

مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: زندانیان جرایم غیرعمد با بدهی ۶۰ میلیون ریال و ۸۰ میلیون ریال با معرفی نامه ستاد دیه و استفاده از تسهیلات کمیته امداد با قید فوریت آزاد می شوند.
به گزارش شیرازه، رضا اسکندریپرداخت تسهیلات برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در فارس مدیرعامل ستاد دیه فارس با اشاره به آزادی ۶۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فارس با تلاش ستاد دیه استان در  سال گذشته گفت: ۶۰۲ نفر از این افراد مرد و ۱۳ نفر زن هستند که از این تعداد ۴۰۵ نفر بدهی مالی داشته و ۲۱۰ نفر از آنها محکومان دیه بودند که جمع کل بدهی این افراد بیش از هزار و ۱۶ میلیارد ریال بوده است و ۶۳۵ میلیارد ریال از این بدهی توسط کمیته صلح وسازش مستقر در ستاد دیه استان گذشت رضایتمندانه داشته اند.

اسکندری در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان ۹۵  با کمک دو برابری رهبر فرزانه انقلاب نسبت به سال ۹۴ و با اختصاص مبلغی معادل سه میلیارد ریال در کشور به عنوان حامی همیشگی ستاد دیه اختصاص یافت که این کمک های مادی و معنوی، سرلوحه ای برای اقشار جامعه اسلامی ایران است.

مدیرعامل ستاد دیه فارس با اشاره به سامانه #۷۷۷۷۰۷۱*۷۸۰* گفت: این روش به عنوان سهل‌ترین سامانه دریافت وجوهات مردمی کمک به زندانیان جرایم غیر عمد ستاد دیه فارس از طریق تلفن همراه است.

وی افزود: تاکنون نیکوکار از سراسر کشور در کمترین زمان و بدون هزینه از طریق این سامانه مبالغ خود را از یکهزار تومان تا چند میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد واریز کرده‌اند و استان فارس سهم بسزایی داشته است
نظرات بینندگان