کد خبر: ۹۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
خطیب جمعه خرامه:

تا زمانی که خوی استکباری آمریکا هست شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم نخواهد افتاد

خطیب جمعه خرامه گفت: تحریم های ظالمانه نشان می دهد که آمریکا هیچ حسن نیتی در ارتباط ایران ندارد پس تا زمانی که خوی استکباری آمریکا هست شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم نخواهد افتاد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام علی اصغر علیایی امام جمعه موقت خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به عوامل حسرت در روز قیامت اظهار داشت: محبت امیرالمومنین (ع) در دل ما آماده است، از بابت ولایت حضرت علی (ع) هم مشکلی نداریم، ما باید در زمینه رفتارمان تجدید نظر کنیم تا باعث عزت و آبروی اهل بیت (ع) شویم.

وی ضمن گرامیداشت ایام ماه صفر گفت: در این ماه بیشتر دعا کنید، دعا اسلحه مومن در مقابل بلاها و گرفتاری هاست، خداوند صدای بنده ای که با او مناجات می کند را دوست دارد، از این فرصت ها بیشتر استفاده کنید.

حجت الاسلام علیایی به مراسم پیاده روی اربعین که به زودی برگزار می شود اشاره کرد و بیان داشت: کسانیکه توان حضور در این مراسم را دارند از دریای بی کران اربعین استفاده کنند و خودشان را همچون قطره ای به دریای خروشان زائرین برسانند.

خطیب جمعه خرامه با بیان این نکته که امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیده شده بود گفت: اقتصاد مقاومتی به چاپ بنر و سخنرانی و توزیع بروشور نیست منظور این است که هر کسی در جایی که هست کیفیت کار خود را بالا ببرد، هر کسی در هر مسئولیتی که هست وظایف خود را به درستی انجام دهد.

وی ضمن گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز ادامه داد: یک غول بی شاخ و دم که هیچ کس بدون اجازه او آب هم نمی خورد وجود داشت که تعدادی از دانشجویان به خود اجازه دادند لانه جاسوسی آنها را از بین ببرند.

حجت الاسلام علیایی ادامه داد: اما حالا عده ای پشیمان شده اند، عده ای از انقلابی های همان زمان، از نفس افتاده اند و می گویند چرا مرگ بر آمریکا بگوییم، چرا با دنیا تعامل نکنیم.

خطیب جمعه خرامه اضافه کرد: پرونده سوابق آمریکا سیاه سیاه است، کودتای 28 مرداد، کشتار روز 17شهریور، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، سقوط هواپیمای مسافربری و تحریم های ظالمانه نشان می دهد که آمریکا هیچ حسن نیتی در ارتباط ایران ندارد پس تا زمانی که خوی استکباری آمریکا هست شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم نخواهد افتاد.

وی در پایان به روز 14 آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: این شهر، شهر حضرت زهرا (س) است اما نباید فقط به نام آن اکتفا کنیم بلکه باید همه آحاد مردم در سیره اهل بیت (ع) حرکت کنند.

نظرات بینندگان