کد خبر: ۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

اقتدار و اتحاد در رزمایش مدافعان حرم بسیجیان بوانات + تصاویر

رزمایش مدافعان حرم با حضور بسیجیان شهرستان بوانات در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا، رزمایش مدافعان حرم شهرستان بوانات طی دو روز در محل اردوگاه قدس سپاه ناحیه بوانات و با حضور بیش از هزار بسیجی برگزار شد.

سرهنگ حسامپور فرمانده سپاه ناحیه بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: رزمایش مدافعان حرم شهرستان بوانات با حضور بسیجیان  4 گردان از گردانهای بیت المقدس سطح شهرستان بوانات طی دو روز 13 و 14 آبانماه در اردوگاه قدس اجرا شد و در روز نخست این رزمایش نیز سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با حضور در محل اجرای رزمایش از نحوه اجرای رزمایش و آرایش بسیجیان بازرسی کرد.

حسامپور افزود: در روز دوم رزمایش نیز حجت الاسلام زارع امام جمعه محبوب و مهندس اسدالهی فرماندار محترم شهرستان و دکتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای بوانات، آباده و خرمبید در مجلس شورای اسلامی با حضور در صبحگاه بسیجیان از بسیجیان حاضر در این رزمایش سان دیدند.

فرمانده سپاه ناحیه بوانات اجرای چنین رزمایش هایی را جهت بالا بردن روحیه استکبار ستیزی و آمادگی بسیجیان و اقشار جامعه در راستای توان دفاعی بسیار لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: بسیجیان طی این دو روز تاکتیک های رزم در شب ، تاکتیکهای تاخیری، دفاع از کوی و برزن، ضد هلی برن و رزم شبانه را تمرین کردند.


نظرات بینندگان