کد خبر: ۱۰۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵

کسب مقام نخست مسابقات سراسری قرآن توسط پالایشگاه پارسیان

شرکت پالایش گاز پارسیان در نهمین مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران که در شهر یزد برگزار شد برای سومین سال متوالی مقام نخست این دوره از مسابقات از آن خود کرد.

به گزارش  شیرازه به نقل از سرویس فرهنگی عصر مُهـر،شرکت پالایش گاز پارسیان در نهمین مرحله مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران که در شهر یزد برگزار شد برای سومین سال متوالی مقام نخست این دوره از مسابقات از آن خود کرد.

محمدحسین بهزادی  دبیر شورای فرهنگی پالایشگاه پارسیان با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت گاز استان یزد برگزار شد تیم قرآنی پالایشگاه گاز پارسیان موفق به کسب مقام نخست دست یابد و توانست در بین تمام شرکت‌های تابعه و ستاد شرکت ملی گاز ایران برای سومین سال متوالی مقام اول را از آن خود نماید.


رئیس روابط عمومی پالایشگاه پارسیان در ادامه با اشاره به اهمیت رویکرد فرهنگ و دینی در فعالیت‌های ویژه کارکنان و خانواده آن‌ها در کنار فعالیت اصلی و صنعتی تصریح کرد: هدف شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران نفوذ فرهنگ قرآن در خانوادهٔ کارکنان و انس بیشتر آن‌ها با قرآن است که تأثیر این تعالیم در رفتارهای خانوادگی کارکنان نیز به‌خوبی نمایان خواهد شد.


وی افزود: آشنایی با قرآن و انس با آن از الطاف خداوندی است و بر همین اساس، وظیفه حاملان قرآن در سلوک و رفتار بسیار حساس و سنگین است، به‌گونه‌ای که آنان باید الگوی کامل اخلاق حسنه و رفتار انسانی باشند.


بهزادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: در سال‌های اخیر تیم کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان پالایشگاه پارسیان موفق به کسب مقام‌های برتر در این مسابقات شده‌اند که این مهم با انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، استفاده از مربیان کارآمد و تلاش شبانه‌روزی متصدیان و قرآن آموزان به‌دست‌آمده و بی‌شک حمایت و همکاری شایسته ابدالی مدیرعامل پالایشگاه و اعضای شورای فرهنگی و واحدهای مرتبط و اهتمام این عزیزان به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و در راه رسیدن به این هدف والا نقش ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

پایان پیام/224224

نظرات بینندگان