کد خبر: ۱۱۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
در آیین تجلیل از دانش آموزان نی ریزی برگزیده استانی مسابقات فرهنگی هنری مطرح شد؛

مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسل های مفید و اثرگذار در جامعه است

از دانش آموزان نی ریزی برگزیده استانی مسابقات فرهنگی هنری تجلیل به عمل آمد.
به گزارش شیرازه، احمد قره چاهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور استانی این شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری اظهار داشت: هرساله در نی‌ریز از چهره‌های برتر کنکور تجلیل می‌شود که این امری واجب جهت تشویق دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: تقدیر و تجلیل از دانش‌آموزان فرهنگی و هنری امری واجب‌تر است که متاسفانه در چندسال اخیر به فراموشی سپرده شده است.

رئیس آموزش و پرورش نی‌ریز افزود: در این مراسم از ۱۷۷ نفر دانش‌آموز برتر استانی تجلیل به‌عمل خواهد آمد که این خود سرمایه‌گذاری برای موفقیت آنان در مراحل بعدی زندگیشان چون کنکور است.

قره‌چاهی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر جامعه گفت: متاسفانه امروز در جامعه درگیر مشکلات آسیب‌های اجتماعی هستیم که اجرای چنین برنامه‌هایی کاربزرگی در راستای ریشه کن کردن آسیب‌های اجتماعی است.


جعفرصادقی رئیس اداره فرهنگی و هنری فارس که به عنوان میهمان ویژه در این آیین حضور داشت ضمن تقدیر وتشکر از دست اندرکاران این برنامه گفت:مهمترین هدف آموزش و پرورش تربیت انسان است.


رئیس اداره فرهنگی و ‌هنری، اردوها و فضاهای پرورشی فارس گفت: مهمترین هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی است که بتوانند در آینده برای خود و جامعه مفید باشند.


وی در ادامه  اظهار داشت: مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی مفید و اثرگذار در جامعه است.

جعفرصادقی ادامه داد: در سند تغییرتحول بنیادی آموزش و پرورش ۶ ساحت برای تربیت دانش‌آموزان زمان اختصاص داده شده است.

وی افزود: ما در جامعه تنها دکتر و مهندس نمی‌خواهیم، ما باید انسان تحویل جامعه دهیم تا بتوانیم جامعه‌ای سالم را بسازیم.

صادقی با اشاره به مشکلات جامعه گفت: وظیفه تمامی ماست تا بتوانیم دانش‌آموزان را در تمامی زمینه‌ها رشد دهیم و تمامی مهارت‌های زندگی را به آنان آموزش داد.


شایان ذکر است در لابلای این مراسم از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و مربی و اعضای گروه همسرایان فرهنگی که حائز رتبه سوم کشوری شده بودند با لوح تقدیر و هدیه تقدیر وتشکر گردید.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان