کد خبر: ۱۱۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۶

ایران باید به مرز سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر برسد/حضور معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در بوانات + عکس

معاون تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی گفت: کشور ما ایران با داشتن اینهمه جاذبه گردشگری هنور نتوانسته از این پتانسیل استفاده کند.

به گزارش شیرازه، دکتر رستمی معاون تبلیغات و بازار یابی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور جهت شرکت در مراسم اعطای اولین نشان گردشگری حلال به دهکده گردشگری عباس برزگر در بوانات حضور یافت.

دکتر رستمی در گفتگو با خبرنگار ما استفاده از صنعت گردشگری در کشور را سبب برون رفت از مشکلات اقتصادی برشمرد و اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران دارای پتانسیل های بسیار زیادی در زمینه گردشگری می باشد اما هنوز نتوانسته ایم از این پتانسیل ها جهت جذب گردشگر استفاده کنیم.

وی افزود: در چشم انداز توسعه کشور ما برآنیم تا با آماده سازی زیر ساخت های گردشگری در کشور ورود گردشگران و توریست ها به کشور را اضافه کنیم الان در سال 5 میلیون گردشگر به کشور وارد می شود که درامدی بالغ بر 7 میلیارد دلار درامد برای کشور دارد و ما می توانیم با استفاده از توان داخلی و جاذبه های بسیاری که داریم این رقم را تا 5 برابر نیز افزایش دهیم.

معاون تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور توجه به صنعت توریسم را سبب رویکرد جهان به ایران و شکست دشمنان دانست و تصریح کرد: کشور مالزی که نسبت به کشور ما از اذبه های بسیار کمتری برخوردار است اما توانسته از صنعت توریسم سالانه بالغ بر 40 میلیارد دلار درامد کسب کند و ما می توانیم بیش از این رقم را داشته باشیم.

رستمی علت موفقیت عباس برزگر در جذب توریست را سادگی و استفاده از جاذبه های طبیعی و مردمی روستای خود برشمرد و گفت: ما می توانیم با توسعه صنعت بومگردی امثال عباس برزگر را بیشتر داشته باشیم و پرورش دهیم.


منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، فارس ، ایران
نظرات بینندگان