کد خبر: ۳۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

حضور چشم گیر مردم استهبان در اعتراض به اهانت آمریکابه پیامبر اسلام(ص)

در طول چند سال گذشته، غرب به پشتيباني صهيونيست‌ها چندين بار به مقدسات اسلام و مسلمانان به طور آشکار توهين کرده، که البته همواره پاسخ قاطع جهان اسلام را به همراه داشته است.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج استهبان,دیروز (جمعه 24 شهریورماه) هم مردم این شهرستان قرآنی همراه و هم صدا با تمام هم میهنان و مسلمانان جهان بعد از نماز دشمن شکن جمعه با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و تنفر خود را از غرب و رژیم صهیونیستی به تمام جهانیان اعلام نمودند.

لازم به ذکر است که رسانه‌هاي غربي با نمايش فيلم‌هاي ضداسلامي، خشم مسلمانان جهان را برانگيختند. فيلم‌هايي که يكي از آنها در شبکه سلطنتي بي‌بي‌سي پخش شد، فيلم اخير آمريکايي، همگي به طور هدف‌مند و با کمک‌هاي مالي صهيونيست‌ها دست به توهين به مقدسات اسلام و پيامبر اکرم (ص) زده‌اند، اما اين اولين باري نيست که غرب به حمايت صهيونيست‌ها اقدام به ساخت فيلم‌هايي اين چنيني کرده و  جهان اسلام نيز هيچ‌گاه ساکت نشسته و هم‌واره پاسخي قاطع در برابر اين بي‌احترامي‌هاي غرب داده است.

سال گذشته و در سالروز حادثه یازده سپتامبر نیز شاهد قرآن سوزی عده ای از مسیحیان افراطی در ایالات متحده بودیم که مسلمانان جهان و در کنار آن مردم عزیز شهرستان قرآنی استهبان ساکت ننشستند و انزجار خود از غرب و رژیم صهیونیستی را همصدا با مسلمانان جهان فریاد زدند.

 

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ (سوره بقره آیه 250)

پروردگارا بر [دلهاي] ما شكيبايي فرو ريز و گامهاي ما را استوار دار و ما را بر گروه كافران پيروز فرمای

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان