به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، باریک بودن جاده خرامه – شیراز، شلوغی، نامیزان بودن شانه و جاده، تردد ماشین آلات راه سازی، علائم راهنمایی محدود و بی احتیاطی برخی رانندگان، دست به دست هم می دهد تا نارضایتی مردم را با حوادث تلخ پاسخ دهند؛ حوادثی همچون سوختن یک خانواده 6 نفره در یک حادثه و یا یتیم شدن کودک یک ساله در حادثه ای دیگر.
مسئله به همین جا ختم نمیشود، کار به جایی می رسد که حتی صدای مسئولان هم بالا می رود به طوری که امام جمعه شهرستان در خطبه نماز جمعه می گوید: خون افرادی که در این جاده کشته می شوند برگردن افرادی است که در بهسازی جاده شیراز خرامه کم کاری می کنند.
اگر از زوایه ای دیگر، این مشکل را مورد بررسی قرار دهیم به خوبی متوجه می شویم که چرا دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان و سرمایه داران رغبت آن چنانی برای ورود به این شهر ندارند؛ افرادی که هر کدام به تنهایی می توانند نقش موثری را در آینده این شهرستان ایفا کنند.
بی مهری برخی مسئولان و پیمانکار، مقدماتی را برای انتخاب بقیه قربانیان فراهم می آورد، قربانیانی که معلوم نیست جوان باشند و یا پیر، عضو خانواده باشند و یا سرپرست، عوام باشند و یا خواص .....
نکته جالبی که در این پروژه، بسیار چشم گیر است، تبدیل شدن آن به قالیچه چهل تکه است! چرا که از ابتدای جاده خرامه تا ایزدخواست، قسمت اول، ایزدخواست تا داریون، قسمت دوم، داریون تا باغ های ویلایی، قسمت سوم، از باغ های ویلایی تا قبرستان جدید شیراز، قسمت چهارم و از قبرستان جدید شیراز تا ابتدای سعدی، قسمت پنجم این پروژه را تشکیل می دهند.
حال این سوال را از خود می پرسیم که با توجه به تامین بودجه 10 میلیارد تومانی، تصویب جاده خرامه شیراز به عنوان جاده اصلی در کمیسیون 215 در تاریخ 25 دی ماه 91، تذکرات کتبی به پیمانکار، جلسات متعدد با وزیر اسبق راه و شهرسازی و مسئولین استانی و همچنین پی گیری های مسئولین شهرستان، باز هم باید منتظر نوازش انگشتان فرشته مرگ بر گردن همشهریانمان باشیم؟
انتهای پیام/224224
قتلگاه شیراز – خرامه تا کی قتلگاه خواهد ماند/ راه و شهرسازی در جاده خرامه حماسه آفرینی کند
(منتشر شده در 6 تیر 1392 در سایت شیرازه)
جاده خرامه شیراز مشکل تامین اعتبار ندارد/ مسئولین اجرایی ضعیف عمل می کنند
(منتشر شده در 30 تیر 1392 در سایت شیرازه)