کد خبر: ۴۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
معاون وزیر راه و شهرسازی:

آمار متوفیان حوادث جاده‌ای زیبنده ایران نیست/ توسعه راههای فارس 350 میلیاردتومان پول می‌خواهد

بهسازی و توسعه راه‌ها هزینه‌های سنگینی دارد و بهتر است استان‌ها نیز با اختصاص اعتبارات کافی در این مهم نقش فعالی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، داوود کشاورزیان در همایش بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری، اظهار کرد: با توجه به همت بخش خصوصی در توسعه صنعت حمل و نقل، لازم است که نهادهای مسئول بستر مناسب برای فعالیت‌های بیش‌تر این بخش را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان‌ها و نهادهای دولتی در توسعه حمل و نقل باید حاکمیتی و نظارتی باشد، اظهار کرد: انتظار از مسئولان استان فارس این است که با سرعت و سلامت کامل این وظیفه را انجام دهند.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای و راهداری کشور با بیان اینکه آمار متوفیان حوادث جاده‌ای زیبنده ایران نیست، افزود: نظارت درست و کارآمد می‌تواند به میزان قابل توجهی تلفات را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه نظارت نباید تنها از سوی سازمان‌های دولتی باشد، بیان کرد: شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی حمل و نقل نیز باید ضمن دفاع از منافع اعضاء نسبت به نظارت بر آن‌ها و فرهنگ‌سازی در میان اعضاء توجه خاص داشته باشند.

کشاورزیان تصریح کرد: بهسازی و توسعه راه‌ها هزینه‌های سنگینی دارد و بهتر است استان‌ها نیز با اختصاص اعتبارات کافی در این مهم نقش فعالی داشته باشند.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای و راهداری کشور گفت: برای بهسازی و توسعه راه‌های استان فارس بالغ بر 350 میلیارد تومان نیاز است که 180 میلیارد تومان آن باید از طریق اعتبارات استانی تأمین شود.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان