کد خبر: ۵۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

امام جمعه گراش: مشکل گراش مدیران پروازی است

خانواده بسیاری از مدیران و مسئولان در شهر گراش محل خدمت خود ساکن نیستند
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، دکتر سید محمد احمدی در جمع مردم شهرستان گراش در حسینیه اعظم این شهرستان، گفت: اگر حقی از شهرستان گراش از بودجه استانی و دو درصد نفت و گاز به خوبی ادا نشده باشد برای رساندن منطقه به توسعه متوازن همکاری ‌کنیم.
احمدی ايجاد شهرك هاي صنعتي وشركت توسعه وعمران درمنطه گراش را براي ايجاد اشتغال ضروري دانست و گفت: براي رسيدن به اين هدف آماده همكاري وجذب سرمايه گذار براي شركت دراجراي طرح هاي زيرساختي درمنطقه لارستان به ويژه گراش هستيم.
مشکل گراش مدیران پروازی است
در این مراسم حجت‌الاسلام سیدرضاحسینی امام جمعه شهرستان گراش نیز گفت: مشکل بزرگ این شهرستان داشتن مدیران پروازی است.
وی ادامه داد: خانواده بسیاری از مدیران و مسئولان در شهر گراش محل خدمت خود ساکن نیستند و این باعث شده چند روز قبل از ایام تعطیلات شهر را ترک کرده و به شهرهای دیگر و مرکز استان که خانواده‌هایشان آنجا سکونت دارند سفر کنند.
امام جمعه گراش گفت: از استاندار درخواست داریم امروز توجه جدی به توسعه متوازن استان داشته باشند و این موضوع مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

تالار بورس در گراش راه اندازی شود
در این جلسه فرماندار شهرستان گراش نیز خواستار راه‌اندازی تالار بورس در این شهرستان شد و افزود: بانکهای استان همراهی کنند سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این شهرستان انجام می‌شود.
اصغر فرودی افزود: این شهرستان در بدترین شرایط اقتصادی ارتقا یافت و آن موقع در بدترین شرایط تورم‌ها بودیم و امیدواریم در دولت تدبیر و امید و توسعه متوازن استان فارس شاهد رشد این شهرستان باشیم.
وی با تاکید بر اینکه دخایر نفتی گراش باید استحصال شود، گفت: به لحاظ منابع معدنی و غنی، این شهرستان دارای جایگا‌ههای گاز و نفت است و درخواست داریم مطالعات تکمیلی منابع زیرزمینی انجام و این ذخایر عظیم استحصال شود.
این مسئول افزود: موضوع مهم در این شهرستان توجه به موضوع سرمایه‌‌گذاری است که اگر بانکها همکاری کنند مردم این شهرستان حاضر به سرمایه‌گذاری هستند.
فروردی با بیان اینکه تکمیل مجتمع اداری شهرستان، آبرسانی و گازرسانی به بخش‌ها و روستاها نیز از خواسته مردم است، افزود: ارتقای دهستان فداغ به بخش نیز از درخواست‌های مردم شهرستان گراش است.
فرماندار گراش افزود: سهم مردم شهرستان گراش از بودجه دو درصد نفت و گاز و تملک دارایی‌ها در سال گذشته کم بوده است که نیازمند افزایش آن در سال آینده هستیم.
وی اظهار داشت: امروز حدود 20 اداره را در شهرستان گراش نداریم و هشت نمایندگی آن نیازمند ارتقا است که درخواست ارتقای نمایندگی‌ها را داریم.
نظرات بینندگان