کد خبر: ۵۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

امام جمعه خرامه: نباید بگذاریم عده ای از نام امام سوء استفاده کنند

حجت الاسلام صباحی به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت که باید نام ایشان در جامعه ما بدرخشد

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به نزدیکی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: امیدوارم که همه ما آمادگی پاسداری و جانبازی برای این نظام و انقلاب را داشته باشیم چرا که آن خونی که از شهدا رفت انقلاب را بیمه کرد.

وی در ادامه به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: باید نام ایشان در جامعه ما بدرخشد چرا که آن امام بزرگوار برای انقلاب و قیام ما، عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: نباید بگذاریم عده ای از نام امام سوء استفاده کنند، نگذاریم عده ای از نام امام به عنوان سنگر استفاده کنند، امام هیچ وقت نفرمودند که بچه من، نوه من و یا رییس جمهورهای قبلی چه می گویند، کسی که پشتیبان ولایت فیقه نیست، حامی مستضعفین نیست، دشمن استکبار و مستکبرین نیست، نه امام را شناخته و نه می تواند رهرو ایشان باشد.

خطیب جمعه خرامه به برگزاری مراسمات جشن عروسی در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن در این اعیاد کار بسیار شایسته ای است اما باید این را هم در نظر بگیریم که مراسم جشن ما در خور و شایسته امام حسین (ع) و ائمه اطهار باشد.

وی به اتفاق هفته گذشته اشاره کرد و گفت: عده ای فرصت طلب خود را به عنوان مامور اداره آب و کمیته امداد معرفی کرده و اقدام به سرقت از منازل نمودند، بسیجیان، نیروی انتظامی را همراهی کنند، خانواده ها هم مراقب باشند و در صورت مشاهده، سریعا به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به انقلاب بزرگ «مسجد سازی» در خرامه بیان داشت: عملیات بازسازی و ساخت و ساز مساجد جامع، ابوالفضل (ع)، امام حسین (ع)، رسول اکرم (ص) و چند مسجد دیگر آغاز شده و از بزرگان شهر می خواهیم که این امر بزرگ را یاری دهند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
2
باسلام به نظرم میاد فقط با اعمال میتوان کاری را انجام داد وگرنه با حرف که در این چند صباح نتیجه اش را دیده ایم. پس بجای حرف زدن. به اعمال مان بنگریم وخود را اصلاح کنیم شاید در اینده درست شود