کد خبر: ۵۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

امام جمعه خرامه: به برکت وجود امام خامنه ای دنیا شاهد پیشرفت ایران است

خطیب جمعه خرامه گفت که در پیشگاه خدا شهادت می دهم که مردم یک ذره از ولایت فقیه فاصله نگرفته اند، هر وقت رهبر راهی را نشان دادند، مردم نیز با شوق آن راه را ادامه دادند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به دستور اسلام به مهربانی و آیین مهرورزی بین مسلمانان اظهار داشت: به غیر از انسان دلسوز و دل رحم کسی وارد بهشت نمی شود.

وی افزود: اسلام آیین محبت، صفا، صمیمیت، صبر و شکیبایی است و اگر می خواهید خدا را خشنود کنید در برابر ناسزاگویان سکوت کنید.

حجت الاسلام صباحی به اعزام 250 نفر از خرامه به تهران جهت شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ارادتمندان حضرت امام از همه جا رو به سوی حرم امام آمده و به یاد ایشان مراسم باشکوهی برگزار کردند.

خطیب جمعه خرامه ادامه داد: دشمنی که در 14 خرداد سال 68 خبر از پایان انقلاب اسلامی را داد اکنون بعد از 25 سال می بیند که علاقه مردم بیشتر شده و با جان و مال خود پشتیبان انقلاب و ولی فقیه خود هستند.

وی بیان داشت: به برکت وجود امام خامنه ای دنیا شاهد پیشرفت ایران است، در پیشگاه خدا شهادت می دهم که مردم یک ذره از ولایت فقیه فاصله نگرفته اند، هر وقت رهبر راهی را نشان دادند، مردم نیز با شوق آن راه را ادامه دادند.

حجت الاسلام صباحی به انتخابات سوریه اشاره کرد و گفت: بعد از حضور حداکثری مردم سوریه، کشورهای غربی و کسانی که خون مردم سوریه را به ناحق می ریزند نمی خواهند شاهد استقلال این کشور اسلامی باشند.

امام جمعه خرامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و خطاب به دشمنان ادامه داد: تکفیری هایی که امروز به جان مسلمانان سوریه افتاده اند، روزی بلای جان خودتان خواهند شد و مجبور می شوید خودتان آنها را نابود کنید.

نظرات بینندگان