کد خبر: ۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

آغاز جشن های دهه مبارک فجر در سروستان

همزمان با سراسر ایران اسلامی، جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سروستان آغاز شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و به منظور پاسداشت ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در 12 بهمن پنجاه و هفت، امروز جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین شهرستان سروستان با شرکت در مراسم نمادین استقبال از حضرت امام(ره)، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی داشتند.  

به گزارش سرو آنلاین در این مراسم که از جلوی فرمانداری آغاز و تا گلزار شهدای سروستان ادامه داشت: شرکت کنندگان با نصب تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره دوازدهم بهمن 57 را گرامی داشتند. 

سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در انتهای این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و تقدیر از شرکت کنندگان در این مراسم گفت: به فضل الهی و در سایه سار تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا،ملت سرافراز ایران اسلامی با تمام توان به مسیر پرافتخار  انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان های بلند امام(ره)، شهداء تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داد.

وی در پایان سخنان خویش ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد: ادامه راه شهدا و امام(ره) در جهت پیشبرد اهداف آرمان های مقدس انقلاب اسلامی یک وظیفه عمومی است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه سروستان نیز در سخنان کوتاه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم با بیان فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری درخصوص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا از فجرآفرینان ایران اسلامی تجلیل کرد.

پایان بخش این مراسم قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهدا تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای بود.

خاطر نشان می شود همزمان با این مراسم، زنگ انقلاب در مدارس سراسر سروستان با حضور مسئولین این شهرستان به صدا درآمد. 

نظرات بینندگان