کد خبر: ۷۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

کمک 60 میلیون ریالی مدیر جهاد کشاورزی نی ریز به کمیته امداد امام

مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز گفت: داریوش طهماسبی مبلغ 60 میلیون ریال بابت کمک هزینه تأمین جهیزیه متقبل شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز با اشاره به طرح تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند افزود: از ابتدای تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، این نهاد کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت را جزء برنامه های حمایتی خود قرارداده است .

انوشیروان کیوان با اشاره به اینکه سرانه کمک به تأمین جهیزیه هر یک از نوعروسان تحت حمایت 20میلیون ریال است گفت:‌ در حال حاضر 213 نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که خواستار حمایت و مساعدت خیّرین در این بخش هستیم.

وی افزود: در همین راستا داریوش طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی ریز مبلغ 60 میلیون ریال تحت عنوان کمک هزینه تأمین جهیزیه سه نفر از مزدوجین یتیم و بی سرپرست تحت حمایت این کمیته را متقبل شد که این نهاد مقدس نیز با تهیه لوح سپاس از وی تجلیل و تقدیر نمود.

کیوان با بیان اینکه یکی از سیاست های کلی این نهاد مقدس تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج آسان بین مددجویان تحت پوشش است، افزود: نوعروسان تحت حمایت قبل، حین و بعد از ازدواج از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند تا با فراگیری مهارت‌های زندگی پایه‌های زندگی خود را مستحکم‌تر سازند
نظرات بینندگان