کد خبر: ۸۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

حضور 3500 نفری مردم جهرم در پیاده‌روی اربعین

فرماندار ویژه جهرم گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم شهرستان جهرم در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین شرکت کردند.

به گزارش شیرازه علیرضا صحرائیان در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: مراسم اربعین حسینی امسال با استقبال گسترده و مشارکت مثال زدنی مردم دارالمومنین جهرم رو به رو شده به طوری که بیش از سه هزار و 500 نفر از دوست داران خاندان اهل بیت (ع) از این شهرستان با پای پیاده به زیارت عتبات عالیات حرکت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیار از مردم شهرستان جهرم با خودورهای شخصی و به طور خودجوش و جمعی به زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین رفته اند، افزود: نام نویسی مشتاقان پیاده روی اربعین در جهرم از یک ماه پیش آغاز و از همان ابتدای امر با استقبال چشمگیر مشتاقان اهل بیت (ع) رو به رو شد.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به کمک مردم این شهرستان در برپایی دو موکب در مسیر حرکت زائران حسینی در ایام اربعین بیان کرد: یکی از این موکب ها در خرمشهر و دیگری در کربلا دایر شده که از شهرستان جهرم نیز به جز ارسال کمک های نقدی و جنسی، تعدادی خادم برای پذیرایی از زائران اباعبدالله (ع) اعزام شدند.

صحرائیان خاطرنشان کرد: ستاد اربعین حسینی استان فارس زیر نظر وزارت کشور فعالیت دارد و ستادهای شهرستانی نیز توسط فرمانداری ها اداره می شود.

 

انتهای پیام


سالاد

نظرات بینندگان