کد خبر: ۱۰۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان خبر داد:

طرح ارمغان مهر در سپیدان اجرا شد

به منظور کمک به کودکان مناطق دورافتاده ومحروم، جهت آمادگی در سال تحصیلی جدید، طرح ارمغان مهرهلال احمر شهرستان سپیدان با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی شروع شد.

به گزارش شیرازه به نقل از  مارگون ؛ میثم رحیمی مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان درگفتگوبا خبرنگارما در تشریح  گفت: طرح خداپسندانه ارمغان مهرجهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه شهید داراب احمدی روستای راشک اجرا گردید.

دراین طرح که باحضور مسولین آموزش وپرورش وهلال احمر اجراشد،هلال احمرسپیدان 25 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع نمودند.

همچنین هلال احمر درطرح دیگری افراد نیازمند روستای راشک را درقالب پزشک خانواده به صورت رایگان ویزیت و تاسقف 250هزارتومان داروی رایگان تحویل آنها نمود.


 وی هدف از این طرح را کمک به کودکان مناطق دورافتاده و محروم جهت آمادگی برای سال جدید تحصیلی اعلام کرد و گفت: لبخندی که بر لب کودکان این مناطق هنگام تحویل لوازم التحریر حک می شود نمایانگر اجرای موفقیت آمیز این طرح است که امیدواریم با این طرح حس نودوستی را در ضمیر ناخوداگاه کودکان زنده کنیم. طرح ارمغان مهر کماکان ادامه دارد.

 رحیمی افزود :با بیان اینکه طرح ارمغان مهر در سطح مدارس محروم در شهرستان سپیدان اجرا می‌شود، اظهار داشت: براساس این طرح دانش‌آموزان با هماهنگی اولیا و مربیان لوازم‌التحریر و وسایل آموزشی متناسب با دانش‌آموز را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا می‌کنند.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان با اشاره به برپایی چادرهای ارمغان مهر در شهرستان عنوان کرد: در سطح مهدهای کودک کانونی با عنوان غنچه‌های هلال احمر برپا شده که کودکان اسباب بازی‌های خود را به این کانون اهدا می‌کنند تا در اختیار کودکان بی‌بضاعت قرار گیرد.


نظرات بینندگان