کد خبر: ۱۰۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

سینما کانون و باشگاه مادران قصه گو افتتاح می شود

در اولین روز هفته ی کتاب و کتابخوانی سینما کانون و باشگاه مادران قصه گو با حضور مسئولین استان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس راه اندازی می شوند.
سینما و باشگاه مادران قصه گو افتتاح می شودبه گزارش شیرازه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس گفت: با توجه به مهم ترین فعالیت و وظیفه این کانون که همان کتاب خوانی و ترویج فرهنگی مطالعه است، در این هفته فعالیت های مختلفی در حوزه ی کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این اداره برگزار می شود که از آن جمله می توان به راه اندازی سینما و باشگاه مادران قصه گو اشاره کرد.

زهرا افتخاری به حضور فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده صاحب نام حوزه ی کودک و نوجوان در شیراز و در ویژه برنامه مربوط به سفر کتاب اشاره کرد و افزود: پیش از این سفر، کتاب ها به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز آغاز شده و به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و برنامه هایی از قبیل معرفی و بحث کتاب نیز صورت گرفته است و ویژه برنامه پایانی سفر کتاب با حضور اعضا، دانش آموزان، مربیان کانون و معلمان و با حضور عموزاده خلیلی و مدیر کل مرکز آفرینش های هنری و ادبی کانون کشور برگزار می شود.

افتخاری، معرفی اعضای کتابخوان، پرسش و پاسخ با حضور نویسنده و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه های این اداره در این روز عنوان کرد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی، تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس نیز با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی میزبان اعضا، دانش آموزان و والدین تربیتی هستند.  


انتهای پیام/
نظرات بینندگان