کد خبر: ۱۰۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵

فرسودگی ورزشگاه میانرود شایعه است

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس گفت: فرسودگی ساختمان ورزشگاه میان‌رود شیراز یک شایعه است.
به گزارش شیرازه، ساسان تاج‌گردون معاون استاندار فارس با بیان این‌که فرسودگی ساختمان ورزشگاه میان‌رود شیراز یک شایعه است اظهار داشت: شرایط بسیار مساعدی در روند تکمیل ورزشگاه میان‌رود این شهر دیده می‌شود و با اختصاص اعتبار 30 میلیارد تومانی که به‌زودی به آن تزریق می‌شود، این روند شتاب خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هفته گذشته با سفر به تهران و پیگیری این اعتبار در حوزه معاونت ریاست جمهوری و مسؤول مستقیم این کار، قول پرداخت این پول را برای چند روز آینده گرفتیم.

فرسودگی ورزشگاه میانرود شایعه است

تاج‌گردون افزود: در تکمیل این ورزشگاه، تعهد مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مورد اتمام این پروژه در پایان امسال، بسیار مهم است و ما نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی چه در بحث مالی و چه در اجرا، وی را تنها نخواهیم گذاشت.

معاون استاندار فارس ادامه داد: پیش‌بینی خوش‌بینانه ما نیز این است که این ورزشگاه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و در این راستا تمام تلاش خود را برای تأمین مالی پروژه انجام داده‌ایم.

تاج‌گردون همچنین فرسودگی ساختمان ورزشگاه را به دلیل گذشت زمان در ساخت آن، رد کرد و افزود: بیشترین دغدغه ما در پروژه میان‌رود، کیفیت ساخت ورزشگاه است و در این زمینه به‌طور مکرر از آن، بازدید به عمل می‌آید.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز گفت: پیشرفت فیزیکی کاسه ورزشگاه حدود 90 درصد است و تخم چمن نیز در زمین پاشیده شده است که البته پیشرفت داخل ورزشگاه ناظر بر قسمت خارجی آن نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات بینندگان