کد خبر: ۱۰۱۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
مدیر عامل گاز استان فارس پاسخگوی مطالبات مردم گویم باشد؛

تجمع اعتراض آمیزمردم گویم به دلیل عدم گاز رسانی دربعضی ازمناطق مسکونی

عده ای از مردم گویم درپی عدم گاز رسانی به تعدادی از،واحد های مسکونی،آن هم درفصل سرما ویخبندان در اداره شرکت گاز این بخش تجمع کرده وخواستار گازرسانی به منازل مسکونی خود شده اند.
مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم گویم باشند/تجمع  اعتراض آمیزمردم گویم به دلیل عدم گاز رسانی دربعضی ازمناطق مسکونی
به گزارش شیرازه ،عده ای از مردم گویم درپی  عدم گاز رسانی به تعدادی از،واحد های مسکونی،آن هم درفصل سرما  ویخبندان  در اداره شرکت گاز این بخش تجمع کرده وخواستار گازرسانی به منازل مسکونی خود شده اند، دراین راستا خبرنگارشیرازه با کسب اطلاع ازاین تجمع با مدیرعامل شرکت گاز استان به گفت وگو نشسته وعلت را از زبان این مسئول جویا می شود، هوشنگ محمدی با تائید این تجمع اظهار داشت: شرکت گاز استان آمادگی گازرسانی به دورترین حوزه های شهری و،روستایی را داردواگر مرجعی شامل بنیاد مسکن  وبخشداری صلاحیت احداث قانونی واحد های مسکونی را تائید کند از نظراین شرکت گازرسانی به واحد های مسکونی بلامانع ودراسرع وقت اجرایی وعملیاتی می شود.

وی خاطر نشان کرد: واحد های مسکونی فاقد مجوز رسمی ساخت ونیز افرادی که به صورت غیر قانونی زمین وخانه های خود راتغییر کاربری دهند براساس قانون اجازه  گازرسانی به منازل آنان داده نمی شود.

این مسئول درپاسخ به سوال دیگر،خبرنگار شیرازه مبنی براینکه گازرسانی به منازل مسکونی گویمکه فاقد مجوز هستند قانونی است یا خیر، افزود: این شرکت به دورترین نقاط استان خدمات ارائه کرده است دلیلی به عدم  استمرار این حرکت خدماتی وجود ندارد.

محمدی تصریح کرد: شرکت گاز استان فارس با داشتن منابع مالی وانسانی مجرب آمادگی گازرسانی به متقاضیان واجد شرایط را دارد ومردم گویم از این قاعده مستنی نیستند.

اما شیرازه سئوالی ازمسئولان مربوطه  دارد واما کسی جوابگوی آن نیست، ودراین راستا چگونه می توان براین باوربود که خانواده هایی دراین بخش وبه ویژه استان فارس وجود داشته باشند که از نعمت گازرسانی آنهم درفصل سرما ویخبندان بی بهره باشند ونیز چگونه باید شرمندگی خودرا نسبت به خانواده اش اظهار نماید آن هم درقرنی که تکنولوژی به اوج خود رسیده مسئولان باید پاسخگو باشندنه پاسخگوی شیرازه بلکه پاسگوی آن کودکی باشندکه به خاطر سرما خواب از چشمان او گرفته میشود.

توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل 



انتهای پیام/ 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
0
باسلام
وقتی می گویم شرکت( ملی )گاز ،کلمه( ملی )شامل ما فقرا ،مساکین ،مستعضفین،یا قشرآسیب پذیر هم میگردد .
سید موسوی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵
0
شرکت ((( ملی ))) گاز تأسف تأسف.... مسؤلینی که می توانند فقط از حقوق قشر پردرآمددفاع کند و از قشر ضعیف جامعه که مظلومترین قشر این جامعه هستند نتوانند حمایت و ذفاع کنند این را از خود ثابت کردند که لایق این سمت مهم و ملی را ندارند.