کد خبر: ۱۰۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵

امداد رسانی به 20 خودرو مسافر در بارش برف گذشته

رئیس اداره راه و شهرسازی بوانات گفت: از چهارشنبه گذشته تا روز شنبه 2 اکیپ راهداری در مسیرهای اصلی شهرستان حضور داشتند و به مردم خدمت رسانی کردند.

به گزارش شیرازه ؛به نقل از  حرف رسا، با وجود بارش برف طی روزهای چهارشنبه تا جمعه شب در شهرستان بوانات کار خدمات رسانی راهداری شهرستان به مسافرین در راههای اصلی بوانات شروع شد و اکیپ راهداری بوانات از همان روز چهارشنبه در راههای اصلی حضور داشتند.

در همین خصوص خبرنگار ما با اکبر کارگر رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان بوانات گفتگویی انجام داده که در ذیل آمده است:

جناب آقای کارگر بفرمایید که در مسیرهای ارتباطی مشکلی پیش نیامد و از کی اکیپ های شما حضور داشتند.؟

_ بنام خدا، از اوایل شروع بارش برف یعنی عصر روز چهارشنبه اکیپ اول ما عازم مسیر سوریان - دیدگان و گردنه میدان شدند و در این مسیر حضور داشتند که الحمدلله راهها هم مسدود نشد و خدمات رسانی بصورت شبانه روزی صورت گرفت و همچنین یک اکیپ هم به مسیر اصلی سوریان - توتک و سوریان - صفاشهر اعزام کردیم تا از مسیر ها مطلع باشند و خدمات رسانی کنند.

تا کی این اکیپ ها حضور داشتند و آیا به مسافرینی در راه مانده هم کمک شد.؟

_ این دو اکیپ تا روز شنبه بصورت شبانه روزی در دو مسیر حضور داشتند و عبور و مرور مسافران را هم کنترل کردند و طی این مدت به 20 خوردو مانده در راه و یا از راه خارج شده کمک رسانی و امداد رسانی شد و برخی نیز به مرکز شهرستان عودت داده شد و اسکان گرفتند.

در این مدت 22 راهدار فعال بصورت شبانه روزی کار امداد و خدمات رسانی را صورت دادند که من از همین جا از همکاران خوب خودم که طی این دو سه روز نهایت تلاش خود را انجام دادند تا مردم سفری ایمن داشته باشند کمال تشکر را دارم.


نظرات بینندگان