کد خبر: ۱۰۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵

بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس از دانشگاه آزاد فیروزآباد

حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان فارس در جمع دانشگاهیان واحد فیروزآباد حاضر و از قسمتهای مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا: حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان فارس در جمع دانشگاهیان واحد فیروزآباد حاضر و از قسمتهای مختلف بازدید کرد.

سارویی در بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی ضمن دیدار با اعضای هیات علمی، از نزدیک با این دانشکده آشنا و از سوی مدیران­­­­­­ گروه این بخشها درجریان امکانات وتجهیزات این قسمتها قرارگرفت.

علیرضا انوری سرپرست دانشگاه آزاد فیروزآباد ضمن ارائه گزارشی در خصوص این رشته ها گفت:«درحال حاضر 500 دانشجو در رشته پرستاری و بیش از 350 دانشجو در رشته مامایی در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند که با پتانسیل های موجود امیدواریم درسال های بعد شاهد افزایش ظرفیت دانشج وباشیم.»

انوری همچنین افزود: همه تلاش خود را می کنیم و آنچه در توان داریم به کار می گیریم تا انشااله بزودی کاستی های موجود را برطرف و با همت اساتید و پرسنل‌‌ زحمتکش بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم.در همین راستا به منظور بهبود کیفیت آموزشی و جلب هرچه بیشتر رضایتمندی دانشجویان با چند بیمارستان در سطح استان رایزنی و قرارداد منعقد شده است تا کارآموزی دانشجویان به بهترین سطح کیفی برسد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه رشته های پزشکی، و تلاش های صورت گرفته جهت تصویب رشته های کارشناسی ارشد، خوش بین و امیدواریم بزودی شاهد پذیرش دانشجویان پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد باشیم.

در ادامه سارویی رئیس دانشگاه آزاداسلامی فارس در دیداری صمیمی در جمع دانشجویان رشته های مختلف حاضر و ضمن پرسشهایی ازآنان از چگونگی ارائه خدمات آموزشی، رفاهی وکیفیت غذایی آگاه شد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان فارس در پایان دیدارش در سخنانی اظهار کرد: توجه به مساله کیفیت آموزشی بسیار مهم وحائز اهمیت است و انتظار می رود این واحد با هیات علمی کارآمد و مورد نیاز در مسیر قرار گرفتن در جایگاه مطلوب گام برداشته و با مدیریت شایسته و کنترل هزینه ها و استفاده بهینه از منابع موجود به شکوفایی و پویایی مورد نظر برسد.

نظرات بینندگان