کد خبر: ۱۰۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
با محوریت تسهیلات بانکی در خرم بید برگزار شد:

جلسه رفع موانع تولید با حضور مدیر شعب بانک انصار فارس

مدیر شعب بانک انصار فارس، با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی با محوریت تسهیلات بانکی در جلسه رفع موانع تولید شهرستان خرم بید شرکت کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ کارگروه رفع موانع تولید با محوریت تسهیلات بانکی با حضور ایرج شمس الدینی غیاثوند مدیر شعب بانک انصار استان فارس، سرپرست فرمانداری خرم بید، جمعی از صنعتگران ٬سرمایه گذاران٬ بهره برداران معادن و صاحبان واحدهای تولیدی صنفی و کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرم بید برگزار شد.

در این جلسه مدیر شعب بانک انصار استان فارس به تشریح سیاست‌های این بانک در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی پرداخت و فعالان اقتصادی نیز برخی مشکلات خود در استفاده از تسهیلات بانکی را برشمردند.

غیاثوند ضمن اعلام همکاری برای رفع مشکلات صنعتی و کشاورزی گفت: بانک انصار نسبت به رفع مشکلات مراحل دریافت و پرداخت تسهیلات بانکی همکاری لازم را انجام خواهد داد.

در جلسه رفع موانع تولید شهرستان خرم بید، علی محمد کریمی سرپرست فرمانداری برخی از مشکلات صنعت شهرستان را بیان کرد.

همچنین مجید کشاورز ریس اداره صنعت معدن و تجارت خرم بید، ضمن تشریح بخشی از مشکلات حوزه صنعتی و توقعات صنعتگران از بانک‌ها، از مسئولان بانک انصار خواست که نسبت به ارائه تسهیلات همراه با شرایط پرداخت بهینه اقدامات و همکاری لازم را انجام دهند.


کارگروه رفع موانع تولید خرم بید


کارگروه رفع موانع تولید خرم بید


پایان پیام/

نظرات بینندگان