کد خبر: ۱۰۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
پس از 4 سال تعطیلی؛

چرخه ی تولید کارخانه آرد سفید جهرم به حرکت درآمد

کارخانه آرد سفید جهرم پس از نزدیک به 4 سال تعطیلی بار دیگر آغاز به کار کرد و وارد چرخه اقتصادی شهرستان شد .

به گزارش شیرازه به گزارش پسین جهرم ؛ کارخانه آرد سفید جهرم پس از نزدیک به 4 سال تعطیلی با حضور فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم و دیگر مسئولین شهرستان بار دیگر آغاز به کار کرد و وارد چرخه اقتصادی شهرستان شد .

  علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم در آئین آغاز به کار مجدد کارخانه آرد سفید جهرم با اشاره به زحماتی که کارگران این کارخانه در طول سالیان گذشته کشیده اند و باعث رونق اقتصادی شهرستان بوده اند گفت : با پیگیری هایی که در سطح استان انجام گرفت و جلسات متعددی که در یک شنبه های اقتصادی فرمانداری ویژه برگزار شد و با همت کارگران و مدیریت این کارخانه دوباره به چرخه تولید بازگشت .

وی خاطر نشان کرد : استمرار حرکت این کارخانه بسیار مهم است و نباید دیگر شاهد تعطیلی آن باشیم . با رونق دوباره ی این کارخانه تمامی افرادی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این کارخانه در ارتباط بودند زمینه ی اشتغال آن ها فراهم می شود .

فرماندار ویزه ی جهرم تاکید کرد: جهرم باید به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود .در سفر استاندار به جهرم طرح معرفی شهرستان جهرم به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در استان و کشور ارائه شد و این طرح به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور منعکس شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه دغدغه ی اصلی مردم موضوع اشتغال است بیان داشت : باید همه کمک کنیم تا مشکلات اشتغال جوانان شهرستان بر اساس شایسته سالاری و جذب نیروهای متخصص و متعهد ساماندهی شود .

صحرائیان اقدام اساسی بعدی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی را توسعه کارخانه گچ جهرم عنوان کرد و افزود : کارهای توسعه ای باید در آن کارخانه و همچنین شهرک صنعتی و صنایع تبدیلی صورت گیرد .



نظرات بینندگان