کد خبر: ۱۰۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
"اما و اگر" طیب‌نیا در مورد تخلفات نجومی بگیران

واکنش وزیر اقتصاد به دلار 4 هزار تومانی/ طبیعی است؛ نگران نباشید!

وزیر اقتصاد گفت: پرونده افرادی که تخلف کرده‌اند در مراجع ذیربط در حال رسیدگی است و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، با آن برخورد می‌شود، البته اکثر دریافت‌ها بر طبق قوانین و مقررات بوده که میزان دریافتی را برای مدیران تعیین کرده بود، به همین دلیل ما ضوابط و آئین‌نامه‌ها را اصلاح کردیم.
واکنش وزیر اقتصاد به دلار 4 هزار تومانی/ طبیعی است؛ نگران نباشید! به گزارش شیرازه، علی طیب‌نیا در حاشیه همایش بیمه و توسعه در جمع خبرنگاران گفت: نوسانات نرخ ارز در بازار کاملا طبیعی است و جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در خصوص اعلام نتایج حقوق‌های نجومی از سوی دیوان محاسبات نیز افزود: اگر فردی در مورد دریافت حقوق، تخلف کرده باشد، حتما دیوان محاسبات به آن رسیدگی خواهد کرد و بر این اساس، نتایج باید از سوی این دستگاه اعلام شود.

وی تصریح کرد: پرونده افرادی که تخلف کرده‌اند در مراجع ذیربط در حال رسیدگی است و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، با آن برخورد می‌شود، البته اکثر دریافت‌ها بر طبق قوانین و مقررات بوده که میزان دریافتی را برای مدیران تعیین کرده بود، به همین دلیل ما ضوابط و آئین‌نامه‌ها را اصلاح کردیم.

به گزارش صراط، دلار در روزهای اخیر به مرز 4 هزار تومان نزدیک شده است اما مقام های اقتصادی دولت روحانی ترجیح داده اند درباره این موضوع سکوت کنند.

فارغ از این ماجرا، در مورد حقوق های نجومی تاکید طیب نیا بر اینکه "اگر تخلفی صورت گرفته باشد" نشان می دهد که دولت همچنان معتقد است در این موضوع مدیران تخلفی انجام نداده اند!

منبع: صراط
نظرات بینندگان