کد خبر: ۱۰۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
پیش بازی برق جدید_قشقایی؛

از شکست ناپذیری برقی ها تا طرفداران قشقایی در پاسارگاد

از هفته چهاردهم لیگ دسته دو کشور تیم برق جدید فارس در ورزشگاه شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد از تیم قشقایی دیگر نماینده فوتبال فارس میزبانی خواهد کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، از هفته چهاردهم لیگ دسته دو کشور تیم برق جدید فارس در ورزشگاه شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد از تیم قشقایی دیگر نماینده فوتبال فارس میزبانی خواهد کرد.

این دو تیم از ساعت 14 در پاسارگاد به مصاف هم می روند تا برای سومین بار در سال جاری  و آن هم در بازی های رسمی با یکدیگر روبه رو شوند.

اولین مصاف تیم برق جدید فارس با تیم همشهری اش یعنی قشقایی در شهریور ماه سال جاری در هفته اول مسابقات لیگ دسته دو کشور بود که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش زورشان به یکدیگر نرسید و مانند بیشتر دربی ها بدون گل بازی با تساوی به پایان رسید.

اما دومین تقابل این دو تیم در یک آوردگاه دیگر بود و این بار کاکوهای شیرازی در جام حذفی رو در روی یک دیگر قرار گرفتند، مسابقه ای که قطعا با تساوی به پایان نمی رسید و باید یک برنده داشته باشد.

تیم قشقایی در مرحله یکی سی ودوم جام حذفی کشور دست به کار بزرگی زده بود و کاری کرد کارستان. این تیم با شکست تیم پرسپولیس صدر نشین لیگ برتر در این مرحله جام حدفی، خاطره ای فراموش نشدنی در ورزشگاه حافظیه برای همه استان فارسی ها و هوادران و به وِیژه قشقایی ها استان فارسی و حتی سراسر کشور ثبت کردند، خاطره ای که شاید هیچگاه از اذهان مردم استان فارس پاک نخواهد شد.

در همین مرحله برق جدید هم دست به کار بزرگی زد و در یک دربی دیگر در ورزشگاه شهید حاجی پور  تیم بحران زده فجر شهید سپاسی را شکست داد.

طبق برنامه ریزی جام حذفی کشور باید برنده بازی برق جدید با فجر و برنده بازی پرسپولیس و قشقایی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف یگیدیگر بروند و پیش بینی های کارشناسان این بود که یک دیدار مهیج و و البته نوستالژی بین تیم های پرسپولیس و فجر شهید سپاسی انجام خواهد شد، پیش بینی که کاملا غلط از آب در آمد و دوتیم دیگر فارسی در این مرحله به مصاف هم رفتند.

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی تیم برق جدید برای دومین بار میهمان همشهری خود قشقایی ها شد، دیداری که تماشاگران زیادی از طایفه بزگ قشقایی را به ورزشگاه حافظیه کشاند.

حالا قشقایی ها که انگیزه زیادی را با برد مقابل صدر نشین لیگ برتر به دست آورده بودند و با ستاره هایی همچون مهدی شیری و حسین کوشکی باید به مصاف تیمی برود که بدون اغراق و به نظر کارشناسان اهل فن یکی از تیم های خوب این روزهای لیگ دسته دو است و در چند ماهه اخیر در تمامی مسابقاتی کهبرگزار کرده، بسیار درخشان حاضر شده است.

این دیدار انجام می شود و تیم برق جدید موفق می شود با یک گل از سد تیم قشقایی میزبان بگذرد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند تا برق جدید همچنان بر نوار موفقیت گام بردارد.

برق جدیددر مرحله بعدی باید به مصاف تراکتور سازی برود که آن تیم در  مرحله قبلی جام حذفی در شهر انزلی تیم ملوان انزلی را از پیش رو برداشته است.

میزبانی یا میهمانی برقی ها با تراختورها باید از طریق قرعه کشی مشخص می شد و هوادارن تیم برق و به ویژه پاسارگادی ها امیدوار بودند تیم برق جدید میزبان شود تا شاهد یک تیم بزرگ در شهرشان باشند و میزبانی این تیم پر هوادار را بر عهده بگیرند.

اما این اتفاق نیفتاد و تیم برق جدید، میهمان تراکتورسازان در تبریز شد. همانطور که پبش بینی می شد تیم برق بازی سختی در برابر شاگردان قلعه نوعی داشت که البته در یک بازی خوب و سنجیده با دو گل از تیم تراکتور شکست خوردند تا آخرین نماینده استان فارس هم از جام حذفی خداحافظی کند.

و اما تقابل تیم برق جدید با قشقایی در ایستگاه سوم در پاسارگاد خواهد بود. جایی که برقی ها برای اولین بار میزبانی این دربی را خواهند داشت. تیم برق جدید در پاسارگاد تیم بسیار منسجمی بوده به طوری که هنوز هیچ شکستی را در برابر حریفان خود متقبل نشده است.

پیش بینی می شود این دربی مهیج دنبال شود،تیم برق نیز به دنبال این است با برد مقابل همشهری خودش به صدر جدول لیگ دسته دو کشور صعود کند تا به صعود به لیگ دسته یک کشور که از اهداف مدیریت و کادر فنی باشگاه است، بیش از پیش نزدیک شوند.





نظرات بینندگان