کد خبر: ۱۰۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۵

جلسه عمومی فعالان فرهنگی- مذهبی شهرستان پاسارگاد برگزار شد

جلسه عمومی فعالان فرهنگی- مذهبی شهرستان پاسارگاد با حضور جمعی از مسولان و سایر فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان در سالن اجلاس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شیرازه ؛به نقل از طنین پاسارگاد، جلسه عمومی فعالان فرهنگی- مذهبی شهرستان پاسارگاد با حضور حجت الاسلام عزیزی و حجت الاسلام پردل ائمه جمعه سعادت شهر و بخش پاسارگاد، احمدی منش فرماندار، بخشداران و شهرداران، جمعی از مسولان و سایر فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان در سالن اجلاس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی‌اصغر آشوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: با توجه به جایگاه ارزشمند تشکل‌های دینی در پیشبرد مباحث فرهنگی - دینی، یکی از اولویت‌هایی که در سال جاری در دستور کار قرار گرفت موضوع همدلی و انسجام تشکل‌های دینی بوده که قطعاً برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

آشوری گفت: با توجه به اینکه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان نقش مهمی در برگزاری مراسم‌های مذهبی مردمی ایفا می‌کنند، لذا ضروری است که برای ترویج همدلی و همزبانی در میان اقشار مختلف مردم ابتدا به این مباحث در میان شورای هیئت‌های مذهبی توجه کرد.

طنین پاسارگاد، در این جلسه سخنرانان ضمن آسیب شناسی برنامه های فرهنگی مذهبی، نکاتی را پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ها در شهرستان پاسارگاد ارائه دادند.

 این جلسه همراه با پرسش و پاسخ حاضرین همراه بود و فعالان فرهنگی شهرستان نیز انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه های گوناگون فرهنگی مطرح کردند.



برچسب ها: فرهنگی ، مذهبی ، پاسارگاد
نظرات بینندگان